” Dia punya layan kucing tu memang ‘Woww’ habis lah.. ” – Netizen

Aeril Zafrel Kongsi Video Bedakkan Kucing Kesayangannya Selepas Mandi Buat Ramai Yang Puji Cara Jagaannya. Untung Kucing Tu, Dapat Tuan Jaga Baik Punya !!

Jika sebelum ini ada sahaja perkongsian gambar mahupun video oleh pelakon Aeril Zafrel ini yang pasti membuat ramai tidak peminatnya terhibur. Bahkan ramai yang tidak sangka Aeril yang memiliki wajah yang kacak ini sebenarnya mempunyai sifat yang kelakar.

Bukan itu sahaja, walaupun bergelar seorang pelakon yang popularitinya tinggi, Aeril juga merupakan seorang usahawan yang berjaya bersama isterI tercinta, Wawa Zainal. Memiliki pr0duk sendiri yang dik0mersialkan sendiri juga, pasangan ini kini adalah antara usahawan yang berjaya.

Meninjau di akaun Instagram, Aeril telah berkongsi satu video yang memaparkan dia sedang membedakkan kucing kesayangan selepas dimandikan. Kalau dilihat pada video tersebut, memang comel betul kucing kesayangan Aeril ini yang kelihatan begitu m0ntel.

Perkongsian video oleh Aeril itu telah mendapat perhatian ramai, apatah lagi gaya Aeril yang membelai kucingnya dengan penuh kasih sayang. Selepas dibedakkan, bulu kucing tersebut turut disikat rapi dan akhir sekali mendapat ci0man daripada Aeril.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

View this post on Instagram

I love you… Letak tepung dulu, sebelum goreng ..

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen memuji akan sikap Aeril yang begitu penyanyang terhadap haiwan peliharaannya itu dan ada yang baru tahu bahawa kucing sebenarnya boleh disapukan bedak setelah mandi. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Pertama kali aku tengok kucing pakai bedak, memang kagum aku tgk cara Aeril ni jaga haiwan kesayangan dia.. Dia punya layan kucing tu memang ‘woww’ habis lah..  “

” Untung kucing tu, dapat tuan yang jaga dia betul-betul, siap mandikan dengan bedakkan lagi, mst wangi si comel ni.. “

” Wah siap pakai bedak baby lagi, gebu betul lah kucing Aeril ni, baru saya tahu penggunaan bedak ini untuk megurangkan bulunya lur0h ya.. “

” Dah lah kacak, penyayang, pemurah, semoga Allah murahkan rezeki Aeril, sepertinya dia curahkan kasih sayang kepada haiwan kesukaan Nabi ni.. “

” Kapsyen memang lawak, tapi video memang filling habis,  untung kucing-kucing dapat tuan macam Aeril ni.. 

 ” Sayang betul dia dengan kucing, pas mandi bedak lagi, pastu siap sikat lagi bulu, terbaik lah kau Aeril, kagum.. “

”  Terbaik Aeril, klu gr00ming kucing mmg mcm ni letak bedak.. Hntar la mna2 pusat kucing klu mereka mandikan msti letak bedak lps mandi.. “

Malah pertanyaan oleh seorang netizen mengenai fungsi bedak yang diletakkan pada bulu kucing itu turut mendapat respon daripada Aeril sendiri.

Woww memang terbaik lah Aeril, penuh kasih sayang kot cara dia layan kucing peliharaan dia tu. Apa-apa kami dari Berita Kopak begitu kagum akan perkongsian Aeril  ini dan dalam masa yang sama, bagus untuk pengetahuan kita semua yang turut mempunyai kucing peliharaan di rumah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aeril Zafrel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..