” Dah lah kemain besar ek bekas aiskrim dia.. ” – Netizen

Lagi Video Anak Achey Bocey, Tiara Zinnirah Makan Dirakam Di Dalam Kereta Buat Peminat Terhibur. Kali Ni Makan Aiskrim Pula, Sampai Terliur Achey Dibuatnya. Bertabah Lah Achey, Haha !!

Sebelum ini, pelawak Achey Bocey telah berkongsi satu video anaknya, Tiara Zinnirah sedang makan ayam goreng ketika mereka berada di dalam kereta. Perkongsian tersebut telah membuatkan ramai netizen terhibur.

Kali ini, Achey berkongsi video Tiara sedang memakan aiskrim pula di akaun Instagram miliknya. Masih dalam situasi yang sama di mana mereka bertiga di dalam kereta dan Tiara pula sedang menikmati aiskrim sambil disuapkan oleh isteri Achey.

Mim1k muka Tiara ketika memakan aiskrim turut mencu1t hati kerana seolah-olah tidak rasa bersalah memakan aiskrim di siang hari ketika di bulan puasa. Kanak-kanak biasalah kan masih belum memahami tentang bulan Ramadhan.

Lebih menghiburkan apabila melihat bekas aiskrim yang agak besar dipegang oleh isteri Achey. Wah, memang berselera sungguh Tiara menikmati aiskrim ni. Sehinggakan Achey di sebelah pun rasa nak meleleh air liur.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian kali ini bukan sahaja membuatkan Achey terliur, malah netizen juga turut terliur. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Hahahhaa bang oiiiii, klau saya doo sbelah tu saya pun mkan skali hahaa. Tiara tak puasa. sesungguhnya aku sedang berpuasa .. “

” Bang ejas kepala ke tepi sikit je bang.. kang akak tak sengaja suap, takpe kalau tak sengaja… jangan ke tepi sebelah sana bang, nanti keluar tingkap.. “

” Dah la komain beso ek bekas aiskrim dia.. Tiara buat hal la .. Mama pakai mask nak cover telan ailio .. Jgn s1ksa diri bang.. Mkn je.. “

” Bertabahlah sampai 30 puasa .. Muka tak bersalah tu.. kalau kami nak bagi aiskrim free untuk acheykintangkintung boleh ke ? “

” Jangan tgk lama2 bang bahaya.. Hahahaha mencabar betul.. meleleh air liur.. sedap tu.. boleh buat gad0h to. hahaha.. “

” Adoi chey. Sabo chey sabo, Den pon puasa gak.. sedap makan aiskrim time cuaca panas panas ni.. hahahaha terliurrr laaa tiaraa oiiii .. “

” Ad0i, ayam kepci tu bole tahan. aiskrim ni.. alamak dik… tak menahan. pan4s² pulak cuaca ni.. ya Allah.. Mohon bersabar ini ujian .. “

Ad0i kelakar melihat muka Tiara dan juga Achey yang terpaksa menelan air liur melihat aiskrim yang dimakan oleh Tiara. Tambahan pula di musim panas begini memang sedap makan benda yang sejuk-sejuk kan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Achey Bocey

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan