” Comelnya, dah macam kembar dah adik-beradik ni.. ” – Netizen

Video Gelagat Ainul Mardhiah Dan Adiknya, Umar Buat Ramai Ger4m. Comel Sangat Ainul Melayan Si Adik. Adik Dan Kakak Sama Besar Macam Kembar !!

Pastinya ramai masih ingat dengan adik Ainul Mardhiah yang merupakan permata hati rakyat Malaysia. Ainul dahulunya mengh1dap ketumb0han pada bahagian mulutnya kini semakin sihat selepas berjaya menjalani pembed4han beberapa tahun lalu.

Meninjau ke akaun Instagram ibu Ainul iaitu Nurul Erwani, video terbaru Ainul bersama adiknya bernama Umar telah dikongsikan. Video tersebut dirakamkan oleh ibu Ainul memaparkan gelagat adik Ainul yang gemar mengikut apa sahaja yang kakaknya lakukan.

Apabila Ainul berlari, adiknya juga akan berlari mengej4rnya. Nampak seronok melihat gelagat dua adik beradik ini yang sekali imbas seperti pasangan kembar kerana kedua-duanya hampir sama tinggi. Comel sangat kan.

Pada tahun ini, usia Ainul menginjak ke usia 3 tahun. Begitu cepat masa berlalu dan Ainul juga sudah banyak perkembangan positif dalam proses tumbesarannya. Semoga Ainul terus sihat dan kuat.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian video ini telah mendapat lebih daripada 70 komen buat masa ini. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Semoga menjadi anak yg solehah dan soleh. sihat selalu ainul dan umar .. Umar dah pandai jalan laa… comel mcm kembar jee ainul dgn Umar.. “

” Alaa comelnya dua orang ni .. sama besar dah.. Dh de adik rupenya ainur.¬†Allah… ketinggalan rupanya aunty ni. Hihihi.. semoga sentiasa dlm lindungan Allah buat family ainul.. “

” Subhanallah MasyaAllah. Pandaiii kakak layan adik.. Comel je kakak Ainul lari.. Semuga selalu dalam Rahmat Allah… “

” Comel, mcm twin dah dorang hihi.. nak sama besar dah diorang ni.. adik dah masuk setahun ke? sama tinggi je diorang.. “

” Comelnya glagat kak n adik.. ainul makin comel.. alhmdulillah syukur mmbesaq dgn chat Adk pn nk sma besar dgn kakak dh.. “

” Dah mcm kembar dah adik beradik nie .. ainul kak long adik pun .. pandainya ainul layan adik.. seronok dah ada kawan main.. “

” Macam kembar je dorang. Hehe comell .. suke tengok perkembangan ainur .. ger4m je tengok.. macam nak pic1t, comel sangat.. “

Ahamdullilah, seronok melihat perkembangan Ainul yang semakin hari semakin baik. Ainul juga dilihat semakin sihat. Semoga Ainul Mardhiah membesar menjadi anak yang solehah dan sentiasa sihat walafiat. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nurul Erwani

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..