” Apa la yang Anaqi cuba buat tu, dah macam jentik-jentik mommy tengok, haha.. ” – Amyra Rosli

Amyra Rosli Kongsi Video Gelagat Aqeef Anaqi Yang Mencuit Hati. Ad0i Abang Anaqi Lain Macam Gaya Bermain Tu Sampai Mommy Panggil Jentik-Jentik. Lucu !!

Amyra Rosli antara selebriti wanita yang sering mendapat tumpuan peminat. Baik dari cerita berkenaan karier lakonannya mahupun perihal keluarga, segalanya pasti mendapat likes daripada peminat setia Amyra. Tidak hanya Amyra, malahan anak-anaknya Aqeef Anaqi dan Ayra Aryssa turut terkena tempiasnya.

Meninjau akaun Instagram Amyra, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Anaqi bersama Aryssa di atas katil. Amyra yang memasangkan penghadang katil di sekeliling katil itu untuk memastikan anak-anaknya ini selamat dan mengelakkan daripada terjat0h.

Dalam video tanpa suara ini, Anaqi menunjukkan berbagai-bagai gelagat yang mencuit hati. Aktif bergerak ke sana sini sehinggakan akh1rnya Anaqi tergolek juga jat0h katil. Kapsyen Amyra sendiri melucukan apabila menulis melihat Anaqi seperti jentik-jentik.

Sememangnya di usia 3 tahun ini semakin banyak telatah Anaqi yang menghiburkan tidak hanya seisi keluarga malahan peminat turut sama suka melihat keren4h Anaqi ini. Abang yang penyayang terhadap Aryssa, Anaqi juga anak yang baik dan mendengar kata kedua ibu bapanya.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Anaqi yang bergul1ng-gul1ng itu menarik perhatian peminat. Ad0ila aktif betul si abang sampai tergolek jat0h katil. Antara komen-komen mereka :

” Tak bergerak pun yang lagi sorang tuw. Anaqi dia tengah fikir macam mana nak l4rikan diri haha. Daku terperangk4p di sini hahah.. “

” Hahaha abang ni, terhibur akak tengok Anaqi. Memus1ng-mus1ng memang macam jentik-jentik betul hahah.. “

” Tengah pikir keje ape nk buat tu. Abang macam jentik jentik. Si adik duduk diam-diam gig1t je tu haaa. Terceg4t tak gerak-gerak Aryssa.. “

” Seronok dia, ingatkan nak kemas rupa-rupanya hahaha. Part last tu ad0i Anaqi Anaqi… tergelak kite dibuatnya. Lucu abang ni.. “

” So cute, adik diam je gig1t katil haha.. Abang macam jentik-jentik. kejap kiri, kejap kanan. Kejap atas kejap bawah.. “

” Macam jentik-jentik kelakarnya word. Aah la.. adik steady je kt situ. Kes1an Anaqi jat0h terg0lek hahaha.. “

” Baya-baya Anaqi ni memang tengok atif lain macam. Pan4s punggung jentik-jentik terkur0ng hahha. Bergul1ng-gul1ng, tert0nggeng-t0nggeng semua ada Anaqi.. “

” Haha tengah fikir cara nak kelu4r dari situ. Nak l0mpat nanti jat0h, nak buat apa eh. Dia mengemas terus katil jadinya hahah.. “

Memang comel sangat gaya Anaqi membuas atas katil itu. Gelaran jentik-jentik Amyra tu lagi membuatkan peminat gel1 hati melihatnya. Apa pun, semoga Anaqi terus membesar dengan sihat, menjadi anak yang aktif dan bijaksana serta menjadi insan berguna dewasa kelak. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amyra Rosli

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..