” Alahai auntie tengok pun tersenyum, Ainul dah pandai jaga adik.. ” – Netizen

Video Terkini Ainul Mardhiah Bersama Adiknya Umar Cur1 Tumpuan Ramai. Alahai Gel1 Hatinya Ainul, Ketawa Tu Comel Sangat. Makin Sihat Ainul !! 

Hasil tinjauan kami di Instagram Nurul Erwani Zaidi iaitu ibu kepada bayi istimewa, Ainul Mardhiah, telah dikongsikan satu video terkini Ainul bersama adiknya, Umar. Kelihatan bapa mereka, Ahmad Safiuddin sedang bermain bersama putera dan puterinya ini.

Erwani yang bercerita di kapsyennya Ainul dan Umar gembira apabila diagah walidnya itu. Ainul yang kini sudah berusia 2 tahun semakin sihat dan banyak perkembangan positif dari hari ke hari. Ainul pernah menjadi bayi kesayangan rakyat Malaysia berkenaan kisahnya yang vir4l dan sehingga kini netizen masih lagi mengikuti perkembangan Ainul.

Sudah mampu bernafas tanpa bantuan oks1gen, Ainul semakin linc4h dan bebas ke sana ke mari tanpa hal4ngan lagi. Erwani juga pernah memberitahu bulan lalu bahawa mereka kini dalam proses mengajar Ainul untuk makan dan minum melalui mulut.

Melihat gelagat Ainul yang ketawa riang bersama Umar ini, Ainul sudah banyak berubah daripada dahulu. Sudah pandai berjalan, Ainul juga suka menyanyi mengikut lagu yang didengarinya. Umar juga nampak iras dengan wajah Ainul dan nampak akrab sekali dua beradik ini.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Ainul bersama Umar yang terhibur diagah oleh ayahnya ini menarik perhatian ramai peminat. Alahai ketawa dua beradik ni sama sahaja, pandai Ainul bermain. Antara komen-komen mereka :

” Pandainya kakak ainul dengan adik umar ni. Comel bijak dua dua sayang dia. comel dua2 nya..sma je klu ketawa.. “

” Comelnye ainul.. adik cpt2 dpt kaki.. leh lumb4 lari dgn akk. Dah boleh jalan dah kakak yeay… adik pun seronok main sama…syukur alhamdulillah.. “

” Comey sgt, ger4m alahaiii dedua comel suka diaa. Wahhhh banyak dah gigi kakak ainul, Comei la ainul gelak.. “

” Alahaii.. auntie tgk pun tersenyum2. Best frenz nmpknya ngn kakak tu. dua dua comell, Kak ainul dah pandai jaga adik.. “

” Bby tu muka mama dia la sebijik. Rapatnya Ainul dgn adik, ger4mnya tengok dua-dua ni. Dua dua pun comel sangat ketawa tu.. “

” Seronok ya.. Alhamdulillah suka tgk ainul sekarang. Semoga membesar dgn baik ya. Dah ada kawan tu. Adik.. “

” Sukanya kakak dan adik. Allahu yg si adik pun… tak tengok walid pun boleh ketawa terbahak2. mudah2an menjadi anak yg soleha dan soleha. Aamiin.. “

Comel sangat Ainul dan Umar bermain bersama Walid nya itu. Cara Umar memandang Ainul dan mereka sama-sama ketawa itu pasti menceriakan sesiapa yang melihatnya. Semoga Ainul sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik, menjadi anak yang solehah dan ceria selalu bersama keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nrlerwani

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..