Connect with us

Artis / Selebriti

” Yang lalat tu pun saja pula menyakat.. ” – Netizen

Diganggu Lalat Ketika Sedang Makan, Reaksi Anak Amyra Rosli, Ayra Aryssa Yang Tak0tkan Lalat Buat Ramai Terhibur. Alahai, Sampai Berkerut Dahi Ayra. Lalat Pun Suka Nak Menyakat, Hehe !!

Meninjau ke akaun Instagram Amyra Rosli, perkongsian sebuah video yang memaparkan gelagat anak perempuannya, Ayra Aryssa telah meraih perhatian ramai. Video tersebut dirakamkan di sebuah restoran.

Ayra pada ketika itu sedang memakan donut dan secara tiba-tiba telah datang seekor lalat kepadanya. Lalat tersebut ingin hinggap pada donut Ayra, namun ditepis oleh Ayra. Lalat tersebut tetap tidak berput0s asa dan terus mengganggu Ayra.

Seperti kanak-kanak lain, ada sesetengah mereka tak0tkan lalat. Begitu juga dengan Ayra, sesekali Ayra menjer1t apabila lalat menghampirinya. Alahai, budak comel macam Ayra ini, lalat pun nak menyak4t.

Perkongsian video ini telah menerima lebih 10 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik. Amyra yang merakam video tersebut turut tertawa melihat gelagat Ayra. Sehingga berker0t muka Ayra kerana tak0tkan lalat.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, pelbagai respon yang diberikan oleh netizen. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Asal budak2 gel1 lalat ke tak0t lalat eh. anak i pun cm tu dia mcm nak bgad0h dgn lalat tu kalau lalat tu dtg2 hahahah.. “

” Baru lalat , belum lipas hahaha.. Comel lalat nie pun biasaaa dia … Kuat nyakat yg mummy pun.. comel je dia.. “

” Cm song Ji Hyo plak.. tak0t dgn serangga… tp ni versi ayra.. yg lalat tu pun saja plak nyakat.. Aku kira tadi dia takut botol air warna pink.. “

” Laa kes1an adek.. same laahh anak sy poonnn…. nak terbalik rumah dia nye tak0t… c1an lalat dia dengki.. “

” Hahahahhaha.. reaction muka dia tuu.. mcm anak aku no 2 ni.. jgn buat hal, gitu la muka dia klu beletiaqq.. “

” Dia punya kerut tuu hahaha.. adehhh… kita pun jadi seriau tgk lalat.. lalat geram dkat ayra.. comel sngat.. “

” Org nk sahur la lalat , jgn la kacau ayraarysyaa.. haha.. mummy just gelak.. comel, skali imbas mcm dak wais.. “

Jika lalat datang mengganggu ketika sedang makan, orang dewasa pun akan berasa ger4m. Tambahan pula hanya seekor sahaja lalat datang mengganggu. Kanak-kanak pula sememangnya tak0t akan serangga yang terbang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amyra Rosli

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT