” Yang belakang tengah kendong anak tu, ayah atau mama dia.. ” – Netizen

Kongsi Gambar – Gambar Sambutan Hari Bapa, Gaya Jep Buat Ramai Terhibur. Ad0i.. Gambar Paling Akhir Tu Buat Ramai Keliru !!

Sempena hari bapa yang disambut pada hari ini, pelbagai cara yang dilakukan oleh anak atau pun isteri untuk menunjukkan penghargaan kepada suami atau bapa tercinta. Jika dilihat di media sosial pelbagai ucapan hari bapa dikongsikan.

Menjenguk ke laman Instagram Jep Sepahtu, beliau dikej0tkan oleh isteri dengan kek sempena hari bapa. Walaupun isteri Jep, Sari Yanti masih lagi di dalam tempoh berpant4ng selepas bersalinkan anak keempat namun tetap meraikan hari yang istimewa ini.

Hanya disambut secara kecil-kecilan di rumah bersama isteri dan anak-anak, ia tetap bermakna buat Jep yang bergelar sebagai seorang bapa. Wah, untung sangat Jep kerana setiap kali ada hari yang istimewa pasti mendapat kej0tan sebiji kek.

Menerusi entri terbaru di akaun Instagram, Jep telah berkongsi beberapa keping gambar dan mengucapkan terima kasih kepada isteri dan anak-anak. Penampilan Jep yang berambut panjang sambil mengendong anak membuatkan netizen terhibur. Alahai dah macam mak-mak orang !!

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk gambar seterusnya.. )

Rata-rata netizen bergurau dengan Jep bahawa gaya Jep seperti seorang yang sedang berpant4ng pula. Antara komen-komen mereka :

” Yang belakang tengah kendong anak tu, ayah atau mama dia.. ” 

” FaceApp ke rambut tu.. “

” Kenapa tak sanggul rambut tu.. Nanti masuk angin.. “

” Tengok jep mcm mak2 pulak.. “

” Bos jep dah boleh pakai tudung tu.. “

” Siapa yang tgh pant4ng sebenarnya ni..haha.. ” 

” Mana satu ayah ni.. “

Ad0ii.. Macam- macam netizen menyak4t Jep. Kelakar pula membaca gur4uan para netizen. Sabarlah Jep. Kami di Berita Kopak mengucapkan selamat hari bapa kepada Jep. Semoga berbahagia sentiasa bersama keluarga tercinta dan teruskan menceriakan dunia seni tanah air.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jep Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..