Connect with us

Artis / Selebriti

” Wah bestnya, banyak hadiah dapat pergi Majlis Diraja.. ” – Netizen

Perkongsian Doorgift Dan Menu Majlis Persantapan Diraja Putera Mateen Dan Dayang Anisha Rosnah Raih Perhatian Ramai. Wah, Kali Ni Lain Pula Cenderahati Buat Tetamu. Menu Makanan Pun Bukan Biasa-Biasa !!

Jika sebelum ini ada dikongsikan cenderahati buat tetamu yang hadir ke Majlis Persandingan pasangan Diraja Brunei, Putera Mateen dan Dayang Anisha Rosnah, kali ini kita lihat pula cenderahati buat tetamu yang hadir ke Majlis Persantapan Diraja.

Meninjau ke satu akaun TikTok, perkongsian sebuah video yang memaparkan beberapa cenderahati yang diterimanya ketika hadir ke Majlis Persantapan Diraja yang berlangsung sebentar tadi. Nampaknya setiap kali majlis pasti ada cenderahati buat tetamu.

Klik gambar untuk info..

Tidak kira sama ada tetamu biasa atau pun VIP, semuanya akan menerima buah tangan Diraja. Kali ini tetamu yang hadir menerima sebekas coklat dan beberapa barang lain lagi. Wah, bertuah sungguh buat tetamu yang dijemput ke majlis tersebut.

Bukan itu sahaja, turut dikongsikan menu yang disajikan dalam majlis tersebut. Pastinya tetamu yang hadir sangat berpuas hati dengan makanan yang sedap dan juga cenderahati yang menarik. Perkongsian ini menerima ribuan tanda suka dalam tempoh sejam ia dimuatnaik.

Jom tonton video di bawah :

( Sila tunggu sebentar jika video lambat keluar.. )

@savepalestine271

Malam persantapan diraja bagi Prince Mateen & YAM Pg Anak Isteri Anisha tonight! ❤️

♬ original sound – Awangbsb90 – Awangbsb90

@smhh1012

prince mateen persantapan diraja ❤️❤️ #royalbruneifamily #15january2024❤️❤️❤️ #bruneiviral #bruneidarussalam🇧🇳 #bruneifyp❤ #bruneiindonesia🇮🇩 #princemateenofbrunei #fyppppppppppppppppppppppp #magazinelifeprincemateenxanisa #CapCut #bruneiindonesia🇧🇳🇲🇨 #bandarseribegawan #bruneitiktok #princemateenofbruneiwedding #bruneiindonesia🇮🇩🇧🇳🤪😘 #capcut_edit #bruneidarussalam #fypシ #istananurulimanbruneidarussalam #weddingoftheyear #persantapandiraja #santapprincemateenwedding #istananuruliman

♬ Ghibli-style nostalgic waltz – MaSssuguMusic

Di ruangan komen, ramai yang teruja melihat doorgift yang lain pula. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Setiap majlis doorgift lain2 ka? simpan elok2 semua.. i wish i have 1 of these.. semua rakyat dpt ke?? mcm mana awak bole dpt invitation?mmg kerabat diraja ke?? “

” Kayanya souvenirnya macem macem banget yaa kemarin liat ada yg buku, cookies, kue lapis, dll.. masa Alloh indah nya ciptaan mu ya Alloh.. “

” Doorgift lain pulk ke…wahh bestnya.. Byk hadiah dpt g mjlis raja ..best nya.. Macam mana kamu dapat? Uuntung la kan.. “

” Warganegara nya makmur juga tenang.. karna Raja nya sangat syg sama rakyat nya. sapa doh kau ni..mesti org kenamaan kan sbb ty dapat jemputan.. huhu.. “

” Bekas tu boleh buat tmpt simpan kerongsang pin tudung atas meja solek.. goodies aku nk kunci mercedes tau.. bestnya dapat berkat perkahwinan raja2.. “

” Balang dia tu klau jual, laku tak.. balang tu xnak masuk beg kuning ke haha.. saya kira emas batangan dan perak batangan juga.. “

” Rasanya bekas tu lg mahal dr coklat tu.. nampak berat je bekas tu.. Allahuma Shalli’Ala Sayyidina Muhammad Wa Ala’ali Sayyidina Muhammad.. “

Klik gambar untuk info..

Bukan senang untuk menerima jemputan daripada istana. Sungguh bertuah buat mereka yang dapat merasai suasana majlis Diraja yang pastinya suasananya yang berbeza. Pasangan pengantin Diraja juga tetap cantik dan berseri pada malam tersebut.

Silakan SHARE..

Sumber : Tiktok Yourgoodbyevideo, Smhh1012

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT