” Terbaik la Marsha, tak kekok buat kerja macam tu.. ” – Netizen

Video Marsha Milan Seorang Diri Sedang Membasuh Sesuatu Dapat Pujian Peminat. Wahhh.. Beruntungnya Suami Dapat Isteri Rajin Macam Ni !!

Marsha Milan Londoh, namanya dikenali sejak menyertai pertandingan Akademi Fantasia Musik ke-3. Rezeki Marsha memduduki tempat ketiga dalam pertandingan tersebut mmebuka pintu rezekinya luas dalam bidang industri hiburan tanah air.

Kini bukan sahaja bergelar penyanyi, Marsha juga bergelar seorang pelakon, dan pengacara. Siapa sangka Marsha juga  seorang yang begitu kelakar. Dengan adanya bakat melawak yang ada pada dirinya itu, Marsha juga sering mendapat tawaran berlakon watak komedi.

Marsha yang berketurunan Kadazan-Dusun ini telah pun memeluk agama islam pada tahun 2015 sebelum dirinya mendirikan rumah tangga bersama seorang ahli perniagaan iaitu Mohamed Saiful Nizam Mohamed Ismail  yang berasal dari Pulau Pinang.

Terbaru, menerusi tinjauan di akaun Instagram, Marsha telah berkongsi satu video yang telah dirakam oleh saudaranya memaparkan Marsha sedang membasuh periuk. Marsha turut menulis kapsyen mengusik bahawa dirinya merupakan orang gaji yang datang dari Myanmar.

Jom tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Rata-rata netizen turut memuji bahawa Marsha begitu rajin dan tidak kekok melakukan aktiviti membasuh seperti itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Sape kate perempuan cantik xbasuh periuk yaaa.. “

” Hahaha maid ni mmg rajin tiptop.. “

” Terbaik la marsha nda kekok buat kerja macam tu.. “

” Adehhh, menantu kesayangan ni.. “

 ” Ayunya maid… Andu ba…. Rajin c mandak… “

” Akak pun nak lah maid yg cantique mcm ni.. “

Woww.. Rajinya Marsha, memang terbaik lah. Beruntung lah suami Marsha dapat isteri macam Marsha ni. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Marsha sentiasa bahagia bersama keluarga tercinta  dan terus berjaya dalam karier yang diceburi. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Marsha Milan

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..