” Tahniah Intan dan Harris. Umur bukan ukuran semoga bahagia.. ” – Netizen

Harris Alif Dan Intan Ladyana Buat Pengumuman Perkahwinan Mereka Yang Akan Berlangsung 6 Februari Depan. Wajah Intan Cantik Dan Sama Seperti Dulu !!

Teka teki status hubungan Intan Ladyana dan pasangannya Harris Alif akhirnya terjawab sudah. Kisah hubungan cinta Intan dan pelakon muda Harris menerima pelbagai reaksi daripada pelbagai pihak kerana ju4ng usia yang jauh antara mereka berdua.

Meninjau ke laman Instagram milik officialhlive, telah dikongsikan gambar Harris bersama dengan pasangannya Intan. Mereka telah mengenakan baju sut warna pink sedondon. Pasangan sama cantik sama padan itu telah membuat sidang media secara atas talian untuk membuat pengumuman tarikh perkahwinan mereka berdua.

Harris dan Intan akan melangsungkan perkahwinan mereka pada 6 Februari depan selepas menyulam cinta selama hampir setahun. Menurut Haris, mereka memilih tarikh tersebut kerana tarikh yang mereka pilih sebelum ini telah dipilih oleh pasangan lain, jadi kedua-dua belah keluarga setuju memilih 6 Februari sebagai tarikh melangsungkan perkahwinan mereka.

Mesti pun terdapat jur4ng perbezaan usia yang ja0h, itu tidak mengh4lang mereka untuk menghalalkan hubungan mereka. Apatah lagi kedua-dua bel4h keluarga telah merestui perhubungan mereka. Majlis mereka nanti  turut mendapat tajaan pelbagai pihak.

Ikuti perkongsian di bawah :

Tinjauan kami di laman Instagram Meloditv3 turut berkongsi video sidang media tersebut:

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata pengikut laman Instagram Officialhlive mengucapkan tahniah atas pengumuman tersebut dan mendoakan agar perkahwinan mereka akan kekal sehingga ke syurga. Selain itu jua, ada jua yang mengatakan wajah Intan nampak muda walaupun jur4ng usia yang ja0h dengan Harris. Antara komen-komen yang dit1nggalkan:

” Mmg lh beza 17 tahun tp tgk lh muka intan pn mcm sebaya dgn dia.. Tahniah.. moga ik4tan perkahwinan kekal hingga ke syurga.. amen.. “

” Muke sama, jodoh kuat ni..insyallah.. Alhamdulillah dan tahniah.. Alhamdulillah jodoh dh smpai.. Alhamdulillah.. Sweet couple.. “

” Meriahnya di perlih nanti.. shoknya dok kl tak leh tengok.. doakan yg terbaik bshgia hingga ke jannah.. tahniah intan dan harris.. “

” Age is just a number.. nmpk intan sopan je.. Tahniah jodoh tu kalau dia dah sampai semuanya jadi mudahkan.. “

” Congrats intanladyana dan harrisalif.. semoga sampai ke jinjang pelamin.. Jodoh aj4l ma0t…smua ditgn Tuhan…”

” Intan tak nmpk tuapn.. alhamdulillah jdoh da smpai ape ditunggu trus kan ke step strus nyela… Yang baik kita doakan, Barakallah.. “

” Alhamdulillah…umur bukan ukuran semoga bahagia.. Melting g1les ah kat uolls..  sesuai Sgt.. love g1les.. semoga dpermudahkan urusan.. “

Benarlah kata pepatah, jodoh itu rahsia Allah. Usia bukan pengh4lang jika ditakdirkan untuk hidup bersama. Kami di Berita Kopak mengharapkan agar majlis perkahwinan Harris dan Intan yang akan berlangsung pada 6 Februari depan akan berjalan lancar dan dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Officialhlive, Meloditv3, Intan Ladyana, Harris Alif

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..