” Tahniah Hanis, dapat suami setegas ini.. ” – Achey Bocey

Video Achey Bocey ‘Kant0ikan’ Hairul Azreen Melakukan ‘Sesuatu’ Buat Ramai Yang Terhibur. Fuh Kuasa Isteri Memang Power, Cayalah Hanis !!

Achey Bocey telah berkongsi satu video di akaun Instagram miliknya yang menceritakan sejak kebelakangan ini Achey banyak menerima tag daripada para suami yang telah melakukan kerja rumah iaitu mop lantai gara-gara sebelum ini Achey telah berkongsi video dirinya melakukan kerja rumah tersebut.

Dalam video itu juga, Achey turut menyebut nama pelakon Hairul dan isterinya Hanis Zalikha kerana ujar Achey, pada video sebelum ini, Hairul telah memberikan komen bahawa menjadi ketua keluarga perlu tegas dan Hairul juga menyatakan bahawa dia tidak pernah melakukan kerja rumah seperti mana Achey lakukan.

Pada pertengahan video tersebut , Achey telah ‘mengant0ikan’ Hairul setelah memuatnaik video yang dikongsi oleh Hairul sedang mengemop lantai rumahnya. Dalam video tersebut Hanis telah meminta Achey melihat apa yang telah Hairul lakukan, dan dalam masa yang sama Hairul tersedar bahawa isterinya telah merakamkan apa yang dibuatnya itu.

Dengan serta merta, Hairul menyuruh Hanis untuk mengemop lantai tersebut. Paling menghiburkan adalah, di akhir video tersebut, Hairul meminta Hanis tidak berkongsi video itu. Perkongsian video itu sehingga kini telah mendapat 5 ribu lebih tanda suka daripada warga netizen yang telah menonton video itu.

Ikuti perkongsian oleh Achey di bawah ini :

Meninjau di ruangan komen, ramai warga netizen yang terhibur akan perkongsian video oleh Achey itu. Antara komen-komen yang menarik adalah :

” Hahaa tegas lah sangat. Ad0ii berdekah saya ketawa tengok abang berdua, terhibur tengok video ni, terbaik.. “

” Beras kita beli abang, jenama beras isteri yang tentukan, haha, bukan takut bini, tapi sayanggggg sangat, hehe.. “

” Kelakar betul korang berdua ni, dua-dua sama jer, sembang tak goyang, tapi sekali dengar suara bini, lain jadinya, hahaha.. “

” Tegas lah sangat, sekali kena jer1t, terus ke dapur, hahaha. Ketawa aku tengok Hairul bila kant0i kena rakam dengan isteri tengah mop lantai.. “

” Sekali bini yang pecah tembel4ng, habis rahsia, hahaa sempoi Hanis, Hairul pandai pula berlakon suruh Hanis sambung mop.. “

” Tegas-tegas juga, last sekali tewas juga ya, huhu. Tak salah pun saling membantu, baru hidup rumah tangga harmoni.. “

” Mop lantai jer, beras kita beli bro, jangan tak0t dengan bini, haha. Hidup ketua keluarga, mesti berani, jangan mengalah.. “

Malah pada kali ini juga, kelihatan Hairul turut memberikan komen pada posting Achey.

Patut lah ramai yang terhibur, memang kelakar betul lah Achey dan Hairul ni. Tapi apa-apa pun video yang dikongsikan oleh Achey itu adalah sekadar hiburan dan kami dari Berita Kopak berharap pembaca semua turut terhibur menontonnya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Achey Bocey

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..