” Suka dengar cara Aliff jawab, tak lekang mulut sebut Allah.. ” – Netizen

Video Aliff Aziz Menjawab Soalan Wartawan Mengenai Dirinya Raih Pujian Peminat. Tenang Jer Aliff Jawab, Lebih-Lebih Lagi Mengenai Kisah Lalu Dirinya. Moga Terus Istiqamah Aliff !!

Mesti ramai yang mengetahui mengenai perubahan positif penyanyi Aliff Aziz sekarang. Sebelum ini nama dan kerjayanya penyanyi ini dahulu pernah menjadi kelam seketika g4ra-g4ra sering terpal1t dengan isu pan4s.

Pernah gag4l dalam rumah tangga, namun jodohnya bersama isteri tersayang, Bella Astillah kembali mekar setelah mereka rujuk semula. Kini dilihat kehidupan pasangan ini semakin bahagia lebih-lebih lagi dengan kehadiran dua orang cahaya mata.

Meninjau di akaun Instagram milik Official Hlive, telah berkongsi satu video temubual bersama Aliff. Menerusi video itu, telah diajukan soalan iaitu jika masih ada lagi ada yang mahu menyebarkan a1b Aliff sebelum ini, apakah respon Aliff jika ianya berlaku.

Kelihatan Aliff tenang menjawab soalan tersebut. Bagi Aliff segalanya dia berserah kepada Allah dan dirinya yakin Allah akan memberikan yang terbaik buat dirinya. Tenang sahaja jawapan yang diberikan Aliff kan.

Ramai peminat yang memuji cara Aliff yang dilihat tenang dalam menjawab soalan tersebut. Malah Aliff juga dilihat semakin matang dan tidak melat4h akan soalan yang mel1batkan kisah kehidupannya yang lalu.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang memuji sikap Aliff sekarang. Ada yang mendoakan semoga Aliff terus istiqamah. Antara komen-komen menarik adalah :

” Suka dengar cara Aliff jawab, tak lekang mulut sebut Allah. Nampak lah sekarangg Aliff ni memang betul2 ingin berubah.. “

” Alhamdulillah Aliff, teruskan istiqomah dalam membaiki dirinya. Insyaallah semoga Aliff akan terus berjaya dan bahagia bersama keluarga.. “

” Masha allah, semoga kehidupan kita semua akan menjadi lebih baik dan semakin baik semuanya hanya kerana Allah.. “

” Tenang je jawapan yg diberi, sikit pun tak melent1ng degan ape yg diperkatakan kebur0kan tent4ng dia.. “

” Ya Allah, Alhamdulillah terharunya h4mba allah ni berkata2. Moga terus istiqamah dik. Allah tahu niat mu dan Allah syg mu.. “

” Pengalaman beliau buat dia lebih matang semoga beliau dan Bella terus bahagia hingga ke akhirnya hayat.. “

” Alhamdulillah may Allah bless you n sentiasa dalam ketenangan you can do it Aliff. Semoga beliau terus istiqamah dan dilimpahi hidayah yg berpanjangan.. “

Betul cakap Aliff tu. Kalau Allah tak izin, takkan jadi. Jadi letaklah pergantungan sepenuhnya pada Allah, kita akan jumpa titik ketenangan. Semoga Allah SWT memberkati, merahmati dan memberi Aliff kebahagiaan dunia akhir4t di samping keluarga yang tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Official Hlive, Aliff Aziz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..