” Sedap suara kak Khiriah dan ada bakat main gitar lah.. ” – Netizen

Noorkhiriah Kongsi Videonya Menyanyi Sambil Bermain Gitar Buat Ramai Terhibur. Wah, Boleh Tahan Suara Khiriah Tapi Part Lupa Lirik Tu Confident Jer !!

Sebut sahaja nama Noorkhiriah, pasti ramai mengenalinya yang gemar membuat kelakar dan seorang yang menghiburkan. Meninjau ke akaun Instagram, Khiriah telah memuatnaik sebuah video yang menunjukkan dia menyanyi sambil bermain gitar.

Dengan kapsyen ‘ dah lama akak pend4m’ , nampaknya Khiriah mempunyai bakat terpend4m iaitu menyanyi. Sebelum Khiriah memulakan nyanyiannya, dia sempat berpesan kepada semua agar tidak terlalu tertekan apabila bermulanya tempoh ‘l0ckdown’ esok.

Dengan penuh keyakinan, Khiriah memulakan nyanyiannya sambil bermain gitar. Melihat di ruangan komen, ada yang mula teruj4 melihat permulaan persembahan Khiriah kerana tidak sabar ingin mendengar suara Khiriah menyanyi.

Tidak dinafikan Khiriah mempunyai suara yang boleh tahan juga dan boleh menyanyi. Namun di akhir video, Khiriah telah lupa akan lirik lagu tersebut. Apa yang penting walaupun lupa lirik, Khiriah tetap confident dan meneruskannya.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian video ini telah membuatkan ramai yang terhibur. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Ad0hh Pot0ng ah akak ni tak ingat lirik pulak. Nyanyi lah betul2.. Suara dah la sedapppp. Gat4i dulu tak masuk pertanding yg artis nyanyi nyanyi kat astro tu.. “

” Tapi suara ko kar0k mmg sedap noooo.. Lambatnya hari isnin kak…penantian 3h yg menyeks4kan..  so cute la u beb.. “

” Chord apa tu? izinkan saya gelak.. Nape kak munah ni…gaye dah ade tu… cantikkkk.. Kopiden sangat dah tu kak.. “

” Saya dah amik earphone dah kak nak dgr akak nyanyi .. Mana nak beli confident nii.. Wahh truskn hburkn kami kak .. “

” Steady kak khiriah17 saya terhibur lagi.. g1laa wehhhhh.. boleh g1la ni kalo kena kur0ng setempat dgn dia ni…”

” Ha3.. duet la nyanyi dgn yaya aka Mr Papaya.. kenapa comel sangat ni kak.. terhiburlah saya kak.. haha.. sedap.. tapi kenapa lupa lirik pulak.. “

” Assalamualaikum wah sedap nya suara terpikat hati saya.  sedap suara kak Khiriah dan ada bakat main gitar lah.. Pandei kak munah main gitar.. “

Jika anda mengikuti akaun Instagram Khiriah, ada sahaja perkongsian yang menghiburkan peminatnya. Semoga Khiriah terus berjaya dalam industri seni dan sentiasa menghiburkan peminat-peminatnya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Noorkhiriah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..