” Sedap sangat tu tengok makan tangan, hahaha comel.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Nadzmi Adhwa, Arwa Malaikha Urwa Yang Mencu1t Hati Buat Ramai Terhibur. Sedap Betul Tengok Dia Makan Tangan, So Comel !!

Seperti anak selebriti lain, anak pelakon Nadzmi Adhwa turut menjadi perhatian ramai. Sejak dilahirkan lagi, rata-rata peminat turut tidak sabar menanti untuk melihat wajahnya. Hinggalah Nadzmi berkongsi gambar puterinya itu di akaun Instagram telah mendapat pujian ramai.

Seindah nama diberikan, Arwa Malaikha Urwa bukan sahaja mempunyai kulit yang putih gebu, malah kecomelannya juga sering mencur1 padangan para netizen di laman media sosial. Sejak mempunyai si comel, Nadzmi mahupun isterinya, Ardell Aryana sering berkongsi perkembangan terkini anak mereka di Instagram.

Arwa juga turut mempunyai akaun Instagram miliknya yang telah dibuat oleh kedua ibu bapanya untuk berkongsi gambar kepada peminat-peminat mereka. Malah Arwa juga turut mempunyai peminatnya yang tersendiri mengikuti perkembangan si comel ini.

Terbaru, menerusi tinjauan di Instagram milik Nadzmin, telah berkongsi video terkini yang memaparkan gelagat Arwa yang sedang  meniarap sambil mengg1g1t tangannya. Kapsyen Nadzmin juga menghiburkan iaitu ‘ Nak zikir ke nak makan tangan ‘ .

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Perkongisan video tersebut turut membuat ramai yang terhibur melihat gelag4t si kecil itu. Malah di ruangan komen, rata-rata para netizen turut memuji kecomeln Arwa. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Sedap sangat tu tengok makan tangan, hahaha comel.. Masyaallah.. Semoga jadi anak solehah dan berbakti pada ibubapa dan agama.. “

” Comell baby.. Gatal gusi la tu, ger4m jer tengok sebab comel sangat.. Gusi dia gat4l tu yg jari urwa masuk mulut nak tumbuh gigi.. “

” Sedap sungguh ni cara dia makan tangan sendiri.. Hahahahaha..Urwaaa org ibu jari aje masuk mulut urwa 4 jari terus.. “

” Semua dia masukkan, lapar sangat ni, ayah cepat lah, Urwa lapar ni, hehehe.. Comel betul gaya dia ni, semoga menjadi anak yang bijak dan solehah.. “

”  Ada jer aksi si kecil buat kita tersenyum tau, nanti dah ada gigi siaplah bahu ummi dan walid habis kena gig1t.. “

Memang sekarang baby Urwa gata1 gusi ni, semuanya nak digig1tnya. Alahai comel sangat Urwa. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga baby Urwa membesar dengan sihat selalu dan sentiasa dalam peliharaan Allah walau di mana berada. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nadzmi Adhwa, Ardell Aryana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..