” Saya tak r1sau, saya tak r1sau. Saya memang baik je.. ” Jebat Jayden

Video Perbualan Antara Jebat Jayden Dan Mommy nya, Noor Nabila Buat Peminat Terhibur. Ayat Sebut Lain Tapi Reaksi Muka Lain. Kelakarlah Jebat Ni !!

Telatah si kecil bernama Jebat Jayden kerapkali mencur1 perhatian peminat. Cara Jebat bertutur dan ayat-ayat yang keluar daripada mulutnya mencuit hati. Penghibur hati Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila ini juga sudah semakin petah mulutnya.

Meninjau akaun Instagram Jebat Jayden, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan gelagat Jebat ketika Noor Nabila sedang memeriksa suhu badan menggunakan termometer digital. Meletakkan alat tersebut di ketiak Jebat, Nabila meminta Jebat supaya tidak r1sau.

Jebat membalas ayat mommynya ini dengan mengatakan dia tidak r1sau dan dia baik sahaja. Dengan kening yang nampak berker0t, ekspresi wajah Jebat ini membuatkan peminat terhibur. Lain di mulut tetapi lain pula yang ditunjukkan di wajah ni Jebat Jayden.

Dapat dilihat bacaan pada termometer tersebut tertera 37.2 celcius. Suhu yang agak tinggi dan Jebat pasti terasa tidak selesa. Hati ibu mana yang tidak r1sau jika anak sak1t, tentu sedikit sebanyak ada rasa gus4r di hati.

Jom tonton video di bawah :

Sejak posting ini dimuatnaik, ianya merekodkan sebanyak 151 ribu tontonan dan lebih 27 ribu likes. Antara komen-komen peminat :

” Kes1an sayangku Jebat Jayden. Cara cakap tu sebijik macam pak dia. Semoga cepat sembuh Jebat Jayden.. “

” Alolo comel jer cakap macam tu. Mulut kata tak r1sau tapi muka tu nampak r1sau sangatlah Jebat. Berker0t kening haha.. “

” Saya tak risau, saya tak r1sau. alahai comelnya Jebat. Awak memang anak yang baik Jayden. pandai tenangkan hati mommy.. “

” Gaya cakap macam baba dia, syafakallah Jebat. Ayat tu comel betul, tak r1sau tapi muka nampak r1sau Jebat hehe.. “

” Amboi bahasa Jebat ni dah macam cara baba dia bcakap pula eh. Petahnya, Saya tak r1sau, saya tak r1sau. nape comey sgt Jebat. cepat sembuh yer.. “

” Comelnya dia cakap saya tak r1sau saya tak r1sau hehe.. Get well soon Jebat little Spiderman. Jebat anak baik, anak yang kuat.. “

” Comelnya awak, repeat repeat cakap. cakap macam pak dia, sebijik dengan kening ker0t macam tu. Speedy rec0very ok spiderman.. “

Dalam tidak sihat pun, ayat Jebat boleh buat mommy tergelak. Jebat memang anak yang baik. Semoga Jebat Jayden cepat sembuh dan kembali sihat seperti biasa. Little spiderman baba dan mommy terus kuat okey.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jebat Jayden

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..