” Sampai meleleh air liur seronok dengar suara ibu yer Afwa.. ” – Netizen

Video Terbaru Muhammad Afwa Yang Terhibur Mendengar Suara Ibunya Menyak4t Cur1 Perhatian Ramai Peminat. Alahai, Comelnya Tengok Afwa !!

Kehadiran Muhammad Afwa dalam keluarga Datuk Siti Nurhaliza turut mendapat perhatian ramai, malah popularitinya juga seiring seperti kakaknya, Aafiyah dan ibunya itu. Ada sahaja perkongsian mengenai perkembangan si kecil ini dikongsikan netizen di laman media sosial Instagram.

Meninjau di akaun Instagram Muhammad Afwa Khalid, telah dikongsikan sebuah video yang memaparkan gelagat Afwa. Afwa yang sudah pun berusia 4 bulan kelihatan semakin comel, malah dia juga dilihat seorang yang sangat periang.

Dalam video tersebut, Datuk Siti Nurhaliza cuba menyak4t anaknya itu dengan berborak bersama-sama. Mendengar suara ibunya, Afwa terus ketawa dan terhibur. Difahamkan video itu diambil ketika Afwa masih belum mahu tidur lagi.

Perkongsian video itu telah mendapat perhatian ramai peminat. Ada yang menyatakan bahawa begitu ‘ger4m’ melihat badan Afwa yang ‘semangat’ itu.  Alahai, comel betul Afwa sekarang, wajah saling tak tump4h seperti kakaknya ketika kecil.

Jom tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur menonton gelagat comel Afwa dalam video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Handsome boy betul lh. Tidur tak lena tengok video awak Afwa. Beruntung lah ibu dapat anak comel macam Afwa.. “

 ” Sampai meleleh air liur seronok dengar suara ibu yer Afwa, anak yang bijak betul Afwa ni, comel pula tu.. “

” Allah, bukan ibu je cair ni, acik yang tengok pun jadi ger4m tengok Afwa. Makin besar, makin bertambah-tambah comel.. “

” Bila dia ketawa tu, memang sbiji Aafiyah. Penyejuk hati ibu betul, tak nak tidur lagi lah tu, nak main lagi kan Afwa.. “

” Eh2 pandai mengekek ketawa yer Afwa sekarang. Berapa lah berat Afwa sekarang, nampak memang semangat betul.. “

” Weyyyy ger4mnya tengok pipi labuh Afwa ni, kejap masa berjalan, dah besar dah. Semoga mjadi anak yang baik Afwa.. “

” Memang muka ibu betul Afwa ni. Seronok tengok gelagat Afwa, pandai ibu dia menyak4t kan, hehe ketawa je Afwa.. “

Seronok betul Afwa dengar ibu menyak4t kan. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Afwa membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh buat kedua ibu bapanya, Insyaallah, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG  Afwa Khalid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..