” Pandainya dia keluar terus senyum, comel dengan lesung pipitnya.. ” – Netizen

Video Anak Zahirah Macwilson, Isaac Raees Sejurus Sahaja Selepas Dilahirkan 2 Bulan Lalu. Amboi Si Lesung Pipit Ni, Pandai Betul Pandang Kamera Dan Senyum. So Cute Isaac !!

Lahir pada 5 Januari yang lalu, putera sulung Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza ini akh1rnya dipertontonkan kepada umum wajah dan namanya. Baru sahaja sejam yang lalu, Aiman dan Zahirah berkongsi gambar Isaac di Instagram mereka.

Memilih nama Isaac Raees, si kecil ini juga sudahpun diwujudkan akaun media sosial khas untuknya dengan nama Isaacraees. Sehingga kini sudah ada 3 posting yang dimuatnaik di Instagram Isaac dan sudahpun diikuti seramai 22.6 ribu peminat.

Meninjau akaun Instagram Isaac Raees, telah dipaparkan satu video ketika Isaac baru sahaja dilahirkan. Pastinya peminat masih mengingati wajah Isaac yang dikongsikan sebelum ini yang menampakkan lesung pipitnya yang dalam itu.

Dalam video ini, Isaac yang sudah terserlah wajah chubbynya nampak kemerah-merahan mukanya. Sudah pandai membuka mata, Isaac memberikan senyuman dan terlihatlah lesung pipit yang mahal itu. Alahai cute sangat Isaac pada ketika ini.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Isaac dalam video ini membuatkan peminat ger4m melihatnya. Pujian juga membanj1ri ruangan komen di posting ini. Antara komen-komen peminat :

” So cute, that dimple make me fall in love. Comelnya Isaac, masya Allah. Love you baby Isaac.. Jat0h cinta tengok senyum dengan lesung pipit tu..”

” Comelnya lesung pipit tu, ger4m tengok dimples awak tu. Tersenyum auntie tengok, tak sabar tunggu next video Isaac.. “

” Aiyoo dimples, ger4mnya tengok awak ni Isaac. Just like his mommy and daddy, cute handsome boy with dimples.. “

” Aww melting, look at his dimple. Comelnya awak ni si lesung pipit. Bukan main lagi sengih tu, dagu pun fuh runcingg.. “

” Dimple and the sharp chin, comelnya. Lesung pipit mahal tu, dalam naw naw. Semoga jadi anak yang soleh Aamin.. “

” The cutest dimple auch.. Sure grwo up a cute and handsome boy. Pandainya dia kelu4r dah senyum, comel dengan lesung pipitnya.. “

” Hey dimple tu nak bawak perg1 mana. Dua-dua bel4h lak tu dimple, so so cute la Isaac Raees. Adorable baby.. “

Bukan main ‘meriah’ lagi lesung pipit Isaac ini, muka baru lahir pun comel. Dek kerana lesung pipit itu lah yang membuatkan peminat teruja dan ternanti-nanti untuk melihat wajah penuh Isaac. Apa pun, semoga Isaac membesar dengan sihat dan cepat kembali ke tanahair.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zahirah macwilson, IG Isaac Raees, IG Zahirahh_aiman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..