Connect with us

Artis / Selebriti

” Pahlawan Melayu, handsome lah Tuah.. ” – Netizen

Video Photosho0t Anak Remy Ishak, Tuah Alam Bertemakan Hang Tuah Raih Perhatian Ramai. Wah Lengkap Dengan Segala Aksesori Bagai. Tuah Dah Macam Hang Tuah Lah. Remy Siap Bersilat Lagi, Comel Sangat Tuah !!

Sudah menjadi satu trend apabila bayi yang baru dilahirkan diadakan satu sesi photosh00t dengan mengenakan pelbagai pakaian mengikut tema. Tidak ketinggalan buat pelakon Remy Ishak dan isterinya, Ezza Yusof mengadakan photosh00t buat cahaya mata sulung mereka iaitu Tuah Alam.

Pasangan ini memilih tema pahlawan Melayu Hang Tuah yang bersesuaian dengan nama Tuah. Tuah dipakaikan baju Melayu berwarna merah serta bersampin songket serta memakai tengkolok. Turut diselitkan sebuah keris yang menjadi simbolik pahlawan.

Klik gambar untuk info..

Sepanjang sesi photosh00t, Tuah sangat memberikan kerjasama yang baik. Tuah nampaknya tidak meragam dan sentiasa tidur. Maklumlah bayi sebesar ini sememangnya gemar untuk tidur dan ini memudahkan urusan sesi photosh00t.

Perkongsian ini telah menerima lebih 1700 tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Hasil gambar yang ditangkap sememangnya sangat cantik dan menarik perhatian kerana warna merah yang dipakai Tuah sememangnya sangat menyerlahkan gambar tersebut.

Jom tonton video di bawah :

( Sila tunggu sebentar jika video lambat keluar )

@newborn.heartshotfocus

Replying to @Jiwa_Kental Tema Hang Tuah untuk baby Tuah Alam . #newbornheartshotfocus #newbornphotography #malaysianewbornphoto #newbornphotographer #malaysianewbornphotography #malaysianewbornphotographer #remyishak #ezzayusof #tuahalam #hangtuah

♬ original sound – newborn.heartshotfocus – newborn.heartshotfocus

Di ruangan komen, pelbagai respon yang diberikan oleh netizen. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen ialah :

” Shahnaz ada JEBAT Remy ada TUAH semoga jadi anak2 yg hebat ya cayang.. alahai comelnya… semoga Tuah Alam sentiasa dalam keadaan sihat.. “

” Si ayah tu.. teruja sgt.. Terbaik cameraman.. ni baru betul betul hang tuah.. baik sangat tuah, senang nak bergambar.. “

” SubhanaAllah… Semoga mnjadi pmbimbing ayah ibu msuk ke syurga sama2 InsyaAllah ya ank soleh.. Comelnya Tuah.. “

” Pahlawan melayu ensem la tuah.. ewahh papa dia plk yg terlbh suka yaa.. comeyyy nya bertanjak berkeris.. bapak pon sakan bsilat.. “

” Cantik hasil gambar.. MasyaAllah cutenya. Anak sholeh.. comelnya tuah.mama dia senyum je.manis.. ada buat kelas ke bang.. “

” Tuah patut tgk.. bapak ekauu sakan bersilat bagai… bahagia milik kaum.. Bapak over tu.. omelnye dia geram kt jari baby tu.. “

” Muncung yg geram sgt.. awk sgt comeyy sayanggg.. comeynya tuah.. mmg tuah badan nya.. ni baru betul2 hng tuahhhh.. “

Klik gambar untuk info..

Comel sangat gaya Tuah dalam setiap gambar yang ditangkap. Patutlah daddy Tuah nampak sangat teruja ketika sepanjang sesi photosh00t. Semoga Tuah Alam membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh serta berjaya apabila besar nanti.

Silakan SHARE..

Sumber :  Tiktok Newborn.heartsh0tfocus

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT