” Ni betul-betul kekasih gel4p ni.. “

Harris Annuar Kongsi Video Rindukan Kekasih Gel4pnya Buatkan Netizen Tidak Henti-Henti Ketawa. Hahaha.. Memang Kena Betul Dengan Lagu Tuh !!

Siapa tidak kenal akan Harris Annuar yang merupakan seorang pelakon dan dia juga anak kepada jutawan kosmetik popular iaitu, Kak Ton atau nama sebenarnya, Zaiton Hassan. Selain itu, Harris juga merupakan sepupu pelakon terkenal, Neelofa dan kakaknya juga merupakan pengacara televisyen, Nadia Annuar.

Mula melangkah dalam bidang lakonan setelah menjadi Finalis Hero Remaja 2017 . Melihat sikap Harris yang sentiasa merendah diri dan tidak mahu dikatakan menumpang populariti dan kekayaan ibunya sering mendapat pujian oleh orang ramai. Menerusi Instagram, Harris juga dapat dilihat seorang anak yang sangat manja kerana sering berkongsi video menyak4t ibunya.

Sering melaungkan kata bangkit botak dia membuktikan bahawa, meskipun seorang pelakon yang berimej botak mampu menjadi terkenal dengan bakat yang ada. Tidak kisah walapun sudah 3 tahun popularitinya tidak seperti rakannya yang lain, Harris dilihat sangat bersungguh-sungguh dalam menghadiri kelas lakonan untuk mengasahkan lagi bakatnya.

Menerusi perkongsian di Instagram, Harris ada berkongsi satu video dengan kapsyen postingnya, merindui kekasih gelapnya. Video tersbeut juga diselitkan dengan berlatang belakangkan lagu bertajuk Sephia yang dinyanyikan oleh kumpulan Shiela On 7 dari Indonesia. Netizen juga menantikan saat terakhir video tesebut untuk melihat siapakah gerangan yang dimaksudkan oleh Harris.

Tonton video tersebut di bawah :

Rata-rata netizen begitu terhibur dengan video yang dikongsikan oleh Harris itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Sabar ya Aboy… Kekasih gelap tengah tunggu nak cerah je.. “

” Hahahahaa.. Aku dah agak.. “

” Aduh kene dengan lagu.. “

” Kena sngt lagu ni.. “

” Hahahaahahahh. sabar jelah ada kwn cmni.. “

” Kelasih gelap.. Gelap betull.. “

” Beriaa tunggu.. Cehhhh.. “

” Gelap sungguh weh.. “

Terhibur betul min tengok video ni. Kelakar betul Harris. Mesti dah bosan tak tahu nak buat apa kat rumah kan. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Harris sentiasa bahagia di samping keluarga tercinta, sentiasa berjaya dalam kerjaya Harris dan sentiasa dimurahkan rezeki selalu. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Harris Annuar by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..