” Mujur Mark buat video. Kalau tak .. ” – Netizen

Video Mark Adam Pr4nk Isterinya Ezan Di Pagi Raya Mencuit Hati Peminat. Sampul Tebal Bukan Main, Rupanya Bukan Duit. Ayat Spontan Ezan Tu Tak Sangka Betul. Cari Nah4s Mark Ni !!

Penyanyi, pelakon dan pelawak Mark Adam cukup dikenali dengan suara dan jenaka spontannya. Sudah pun berkahwin dengan pengurusnya sendiri, Norazah Redzuan. Mereka yang sentiasa gembira menyenangkan hati peminat apatah lagi jika melihat mereka bergurau dan saling menyak4t antara satu sama lain.

Mark yang sering dilihat suka menyakat dan mengus1k Ezan mengeratkan lagi ikatan perkahwinan mereka. Sekalipun belum diberi rezeki zuriat, namun mereka tetap bahagia dan ceria mengharungi kehidupan seharian bersama-sama.

Aidilfitri disambut Mark dan Ezan dengan kesederhanaan bersama keluarga terdekat. Aktiviti memberi duit raya antara perkara wajib dibuat di pagi 1 Syawal. Mark yang membuat prank duit raya terhadap Ezan buat peminat tersenyum sendiri.

Menerusi akaun Instagram, Ezan telah berkongsikan satu video yang memaparkan Mark mengenakannya di pagi raya. Mark yang menghulurkan sampul raya buat Ezan teruja, namun apabila dibuka, terpacul ayat spontan Ezan yang buat peminat tertawa. Brut4l juga Ezan ni !

Jom tonton video di bawah :

Telatah Mark mengenakan Ezan ini mendapat perhatian ramai. Antara komen-komen mereka :

” L4riiiiiiiiiiiii markkkkk.. “

” Hhkahakah kah jah4t mark.. “

” Aha!!! Rindu nya nak dengar kuangajar tuuuu.. “

” Kelaka reaksi dia.. “

” Jarang suami tak kenakan isteri.. “

” Muka kak ezan tak boleh blah tau.. “

” Ger0n tengok jelingan akak. Serba sal4h rasa.. “

” Gar4ng naw tak dapat duit raya.. Hihi.. “

” Mujur mark buat video. Kalau tak, kena kej4r keliling rumah dah ni haha.. “

” Hahahahaha re4ction tu mahal yang “ kuangjar ko ni kan”.. “

Alahai comel sangat Mark kenakan Ezan ni. Muka dan reaksi Ezan masa buka sampul tu ser4m jugak melihatnya. Disangkakan wang tebal rupanya helah semata-mata. Apa pun, selamat hari raya buat Mark dan Ezan. Semoga berbahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG ezzpowers, IG Mark Adam, IG Majalah Nona

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..