” Masak Apa tak jadi hari ni ke tu Cik Man haha.. ” – Netizen

K0ngsi Video Thr0wback Memasak Bersama Dato’ Rizalman, Gelag4t PU Azman Buat Netizen Terhibur. W0w Hebat Nampak Gayanya Cik Man !!

PU Azman atau Cik Man cukup terkenal dan menjadi kesayangan ramai peminat. Caranya yang santai dan suka berselor0h membuatkan beliau disenangi. Tidak hanya terkenal sebagai penceramah agama, beliau juga adalah pelakon yang berbakat. Lihat sahaja drama-drama lakonannya, pasti akan mendapat pujian dan perhatian peminat.

Cik Man yang aktif di Instagram telah berkongsikan cerita beliau belajar memasak nasi daripada jirannya. Perkongsian itu menjadi tul4r dan semua peminat terhibur melihat aks1 Cik Man di dapur. Masak nasi macam masak gulai kawah, punya la ri0h mulut dan arahan dari chef yang mengajar.

Bagi membuktikan dirinya pandai memasak, Cik Man menerima jemputan dari pereka fesyen terkenal, Dato’ Rizalman untuk menjadi artis jemputan dalam program masakannya. Wah siapa sangka Cik Man begitu lig4t dan seperti profesional bila berada di dapur. Menumb0k cili pun ada style dan gaya lagi. Acah-acah Chef ke Cik Man .

Menerusi akaun Instagram, PU Azman telah berkongsikan satu video rakaman yang memaparkan beliau bersama Dato’ Rizalman sedang memasak di dapur. Cik Man yang asyik menumb0k lada dengan lesung itu membuatkan ramai netizen merasa terhibur apatah lagi membaca kapsyennya yang mengatakan dia pandai memasak.

J0m tonton video di bawah :

Ramai netizen yang memuji gaya Cik Man di dapur itu. Antara komen-komen dari mereka :

” Tumb0k tuuu macam tak0tt kene lazerr dengan dato je ustaz?.. “

” Masak Apa tak jadi hari ni ke tu Cik Man haha.. “

” Cik man.. Cara genggam anak lesung tu je dAh tahu terer memasak.. “

” Wowwwww hebat dah cikman sekarang.. “

” Bagai lee dong wook menumb0k cabai.. “

” Curlass cikman, see my level masak kat mahligai rizalman.. “

” Sopan santunnya tumb0k. Cik man tumb0k sambal elok-elok. Kang berlobang kang.. Hahahah.. “

Amboi bukan biasa-biasa dapat memasak di dapur Dato’ Rizalman. Kerlas Cik Man. Jangan pandang Cik Man sebelah mata, Cik Man sekarang bukan Cik Man yang dulu. Mesti dah banyak dapat ilmu memasak dari Dato’ Rizalman ni.¬† Syabas Cik Man !

Silakan SHARE..

Sumber : IG PU Azman, IG Dato’ Rizalman¬† by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..