” Macam pegang adik awak je, comelnya Medinah.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Erynne Erynna Bersama Anaknya, Medinah. Wah, Comelnya Medinah Dengan Pipi Labuh Dan Kulit Putih Melep4k !!

Erynne Erynna atau nama sebenarnya Syazlynne Erynne Abdullah merupakan seorang pelakon yang membina nama dalam bidang seni sejak dari kecil lagi. Erynne kini sudah pun bergelar seorang ibu buat seorang cahaya mata perempuan yang dilahirkan pada Ogos lepas.

Dilahirkan secara normal, bayi yang cukup comel ini diberi nama Medinah. Meninjau ke akaun Instagram, Erynne ada memuatnaik beberapa gambarnya bersama bayi kesayangannya. Medinah kini sudah berusia dua bulan semakin montel dan comel.

Bergelar seorang ibu di usia muda merupakan pengalaman yang sangat indah dan bahagia buat Erynne yang baru berusia 24 tahun. Untuk rekod, Erynne dan suami, Afify Sazali telah mendirikan rumah tangga pada April 2019.

Gambar yang dikongsikan itu merupakan gambar kali pertama dia bergambar bersama anaknya. Sebelum ini, Erynne sering juga berkongsi gambar dan video perkembangan anaknya itu di Instagram untuk tatapan para peminatnya. Alahai, comel sangat Medinah !!

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk gambar seterusnya.. )

Rentetan perkongsian terbaharu itu, netizen dan peminat memuji penampilan Erynne dan Medinah yang dilihat begitu comel. Antara komen-komen yang diberikan netizen :

Mak cantikkk anak comelll , copy paste sngat..  Mcm pgg adik awk je sye tgk.. Tahniah dpt peluang jadi ibu.. Comelnya siss.. Nk kawen jgakk.. “

” Comeynyeee, moga membesar dgn sihat ceria anak solehah dunia akhir4t.. Comelnyaaaa aaaaaa muka copyyyy.. “

” Mak dengan anak dedua cantik. erynne ni suka tengok dia sejak dari kecik belakon sampai la dia dah kahwin. suka watak erynne macam mak mak gitu. hehe.. “

” So cute mother doter pix… can’t believe u r mom now.. sending lots of love.. Aaaaawwww…. congratulations once again dear Erynne.. “

” Cantik nye kamu dik love for medinah.. Comelnya.. semoga membesar dgn sihat ya syg.. medinah is tremend0usly cute!!!! macam mummy diaaa.. “

” MasyaAllah cantiknyaaa mom and medinah  semoga you and medinah sihat selalu inshaAllah Aaminn.. Comel nyaa.. Moga menjadi anak yang soleh ya sayang.. “

” Laaaaaa awak dh jadi mak ke. Eeeeiiii dari kecik pandai g1l4 berlakon. Bab nang1s p0wer g1l4. Hmm, sebenarnya akak yg dh tua la ni kan.. “

Pastinya kehadiran Medinah banyak mengubah kehidupan seharian Erynne dan suami sebelum ini. Apapun Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Medinah membesar dengan sihat, menjadi anak yang solehah dan sentiasa di bawah lindungan Allah SWT.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erynne Erynna

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..