” Maafin saya kalian, ters4sul pulak.. ” – Sherry Alhadad

Video Sherry Alhadad Tersal4h Menyanyi Lagu ‘Ramadhan Tiba’ Ketika Siaran Langsung Muzik-Muzik Buat Ramai Terhibur. Ad0ii.. Dia Punya C0nfident Tu Memang Tak Boleh Bawak Bincang !!

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan akan figura berbakat besar iaitu Sherry Alhadad. Bakat yang dimiliki oleh Sherry atau nama sebenarnya, Shariffah Mariam Binti Syed Abdullah Al Hadad  sangat menghiburkan ramai dengan gaya yang bersahaja. Dia boleh berlakon, mampu mengacara dan menjadi pelawak dalam masa yang sama.

Kini, Sherry juga menjadi perhatian netizen di laman media sosial kerana sering memuat naik video yang sangat menghiburkan dengan sikapnya yang mencuit hati sesiapa sahaja menonton video Sherry itu. Malah, ramai yang perasan dengan perubahan bentuk badan Sherry  yang kini semakin kurus dan kelihatan cantik.

Untuk pengetahuan umum, bakat lakonan Sherry bermula ketika dia menuntut di ASWARA dan kemudiannya dibawa ke industri lakonan oleh pengarah Shahrulezad Mohamamedin menerusi telefilem “Sutun” pada 2006. Mulai saat itu, Sherry bergelar pelawak dan pengacara TV terkenal termasuk pernah mengacarakan program sens4si Melodi TV3.

Menerusi perkongsian terbaru, Sherry telah berkongsi satu video yang memaparkan dia bersama rakan sekerjanya iaitu Haziq hotfm bersama-sama mengacara program Muzik-Muzik secara siaran langsung di TV3. Namun, ketika program itu sedang bermula, Sherry telah tersal4h lirik menyayikan lagu ‘Ramadhan Tiba’.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah :

Rata-rata netizen begitu terhibur dengan gelag4t Sherry dalam video itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Hahahahhahahaha c0nfident tu penting hahaha.. “

” Sape ulang byk kali? Kita geng.. Hahaha.. Yakinnya sis… “

” Member dah termen0ng sebelah tu.. “

” Ya rabbi, Sherry .. Confident onz yg penting.. “

” Dia punya yakin marhaban tiba marhaban tiba.. Ad0hai.. “

” Saya tgk td.. Mmg kelakar lah…. Yang penting kau yakin dik.. “

 ” Sis memang suka buat hal.. ” 

” Ad0hhai lawak.. Konfiden tu pastu siap tye dh live ke.. “

Kelakar betul lah Sherry ni. Yakin jer menyanyi tapi akhirnya tersil4p lah sis. Tapi takpe, comel jer Sherry kan. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mengharapkan semoga Sherry sentiasa berjaya dalam kerjaya Sherry, selalu dimurahkan rezeki, bahagia bersama insan-insan tersayang hingga ke jannah. Aamin. Selamat berpuasa Sherry !

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sherry Alhadad by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..