” Lainnya muka, nampak muda betul bila kurus.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Datin Zizie Izette Melawat Ibunya Bersama Anak-Anak Raih Perhatian Peminat. Wah Makin Ramping Zizie Sekarang, Hampir Tak Cam. Lain Betul Nampak !!

Datin Zizie Izette merupakan kakak kepada pelakon Shaheizy Sam. Ibu kepada 5 orang anak ini seorang yang tegas dan garang dalam mendidik anak-anaknya namun seorang ibu yang sangat penyayang orangnya.

Datin Zizie juga kerap berkongsikan gelagat anak-anaknya ini. Sekalipun mempunyai pembantu, perihal anak-anak tidak sekali diabaikan oleh Datin Zizie. Meninjau entry terbaru Datin Zizie, telah dikongsikan beberapa keping gambar Datin Zizie pulang ke Melaka menziarahi ibunya.

Anak-anak seperti biasa akan mengikuti ke mana sahaja Datin Zizie pergi. Sedondon sahaja anak-anak dan si ibu memakai baju berwarna biru kesemuanya. Tulis Datin Zizie, sudah lama dia tidak pulang ke Melaka dan bertanya kepada peminat tempat makan yang sedap di bumi Hang Tuah ini.

Melihat akan penampilan terbaru Datin Zizie ini, ramai peminat yang menyedari perubahan pada dirinya. Terlihat semakin kurus badannya, wajah Datin Zizie juga nampak runcing sahaja. Nampak muda seperti pelajar universiti sahaja dengan gaya simplenya itu.

Jom baca perkongsian di bawah :

Selain memuji Datin Zizie yang semakin ramping, peminat juga memberikan cadangan tempat makan dan destinasi pelancongan yang boleh dilawati. Antara komen-komen mereka :

” Makin cantik lah Datin sekarang. Kampung Padang tak jauh nak ke Bandar Melaka. Melaka byk tempat menarik. banyak tempat nak makan-makan.. “

” Kenapa makin cantik dan makin kurus sangat ni. Tak cam tau tengok mula-mula, berbeza betul mukanya.. “

” Cantiknya datin, slimnya Datin apa rahsianya. Semakin cantik jelita Datin. Lovely family suka sangat tengok layan anak-anak semua baik.. “

” Wah datin makin kurus dan cantik. Comel je semua anak-anak. Bawak anak-anak naik beca dan river cruise datin.. “

” Wow kurusnya, makin lawa. Nasi lemak kampung morten the best Datin. Rojak menggong di Alor Gajah pun sedap.. “

” Lainnya muka Datin, cantik sangat. Macam budak universiti je Datin , tak macam mak anak 5 ni.. “

” Datin nampak muda betul, lawa. Salute datin dengan anak-anak, mesra sangat sangat. Happy holiday at Malacca.. “

Antara gambar-gambar lain yang dikongsikan oleh Datin Zizie :

Memang nampak perbezaannya Datin Zizie dulu dan sekarang, kurus dan semakin jelita. Apa pun, semoga Datin Zizie dan anak-anak menikmati masa sepanjang berada di Melaka dan semua perancangan berjalan dengan lancar.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zizie Izette

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..