” Kenapa laa anak tudung aku ade benang. Hmmm.. ” – Sharifah Shahirah

K0ngsi Video Pr0m0si Rendang, Benang Anak Tudung Sharifah Shahirah Yang Terjunt4i Jadi Perhatian. Sampai Dato’ Siti Nurhaliza Pun K0men, Lawak Lah Shiera !!

Sharifah Shahira atau lebih dikenali dengan nama Shiera Ijoy sememangnya seorang yang sangat kelakar dan selamba. Perang4inya yang sentiasa ceria dan penuh dengan gelak tawa buat ramai terhibur dan sayang padanya. Shiera antara pengacara tv dan pelakon terkenal di Malaysia.

Jika dulu Shiera aktif dalam lakonan, kini Shiera menggalas tanggungjawab sebagai penyampai radio Suria FM. Celotehnya di konti sangat menyenangkan dan menjadi hiburan pendengar di waktu petang. Selain itu, dalam menjana ekonomi Shiera juga ada berniaga pr0duk makanan.

Sering berkongsi di akaun Instagramnya tentang rendang ayam, jualan Shiera ini mendapat sambutan baik dari umum. Makanan wajib hari raya ini mendapat permintaan tinggi dari para peminat setianya. Oleh kerana Syawal bakal menjelma tak lama lagi, Shiera membuat satu pengumuman khas di laman sosialnya itu.

Menerusi akaun Instagram, Shiera Ijoy telah berkongsikan satu video yang memaparkan beliau membuat pengumuman penting bagi sesiapa yang ingin membuat tempahan rendang yang dijualnya itu. Shiera yang kini kelihatan semakin cantik berhijab ini bagaimanapun nampak sedikit pel1k apabila kelihatan ada seutas benang di dahinya. Alahai tak perasan sungguh ni.

Jom tonton video di bawah :

Penampilan Shiera itu mendapat perhatian ramai netizen . Antara komen-komen mereka :

” Fesyen baru leer.. Vir4l tu kang.. “

” Kak ko tak kelakor boleh tak.. “

” Hahaha kak shira nie tak pernah tak kelakar.. Bukan uban la tu.. “

” Bagus lah lah ko kak, hil4ng stresss tengok bideo ko.. “

” Kak tak sedar ke tu benang terkeluar tu kat celah dahi, lucu la akak ni.. “

” Pohpalih sek0p dia.. “

” Ni design terbaru 2020 raya.. “

Sampaikan penyanyi tersohor negara, Dato’ Siti Nurhaliza juga turut meningg4lkan komen kerana gaya Shiera ini :

Kalau dah namanya pelawak di mana-mana pasti akan ada jenakanya. Shiera memang sering menghiburkan hati peminat dengan jenaka spontan tu. Punya sy0k bagi peringatan sampai tak perasan buulu benang atas dahi. Apa pun, kami di Berita Kopak mendoakan agar Shiera sentiasa maju jaya dalam karier dan perniagaannya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shiera Al-Khaired

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..