“ How I wish my relationship with MIL macam you.. ” – Netizen

Mawar Rashid Kongsi Video Membuat Surpr1se Sempena Hari Lahir Ibu Mertuanya. Amboi, Sampai Terng4nga Mulut Datin Umi Kalsom Tengok Hadiah Kej0tan Daripada Mawar. Cantik Ibu Raf, Hubungan Dengan Menantu Pun Mesra. Sweet Sangat !!

Menyayangi dan menghormati ibu mertua seperti ibu kandung sendiri satu perkara yang penting dalam kehidupan berumah tangga. Hubungan baik dan mesra antara ibu mertua dengan menantu dapat mewujudkan ik4tan kekeluargaan yang harmoni.

Meninjau ke akaun Instagram Mawar Rashid, telah dimuatnaik beberapa perkongsian video sempena hari lahir ibu mertuanya, Datin Umi Kalsom. Mawar dan suaminya, Raf Yaakob siap keluar bersama serta merancang dan membeli persiapan untuk kej0tan buat ibu tersayang.

Mawar dan Raf menghadiahkan seutas gelang emas, sebentuk cincin dan dua jambak bunga kepada ibu Raf. Jelas kelihatan reaks1 ibu mertua Mawar yang terpeg0n dengan pemberian istimewa daripada mereka berdua ini.

Mawar dan Raf turut menyanyikan lagu hari lahir buat Datin Umi. Apa yang menarik perhatian peminat, Mawar dan Datin Umi mengenakan warna baju dengan corak yang sama. Alahai, sweetnya Mawar dan ibu mertuanya dan kedua-duanya kelihatan cantik.

Jom kita tonton video di bawah :

Video Mawar dan suami yang membuat kej0tan kepada ibu tersayang ini telah meraih perhatian peminat. Tidak ketinggalan mereka turut mengucapkan selamat hari lahir buat ibu mertua Mawar. Antara komen-komen peminat :

“ How I wish my relationship with MiL mcm you.. InshaAllah maybe one day MiL terbuka hati aamiin aamiin.. berkat bulan Ramadhan.. ”

“ Semoga dimurahkan rezeki buat MekWa dan suami.. Master Rose you are sooo one in a million.. Alhamdulillah.. Shuwitnyaa.. ”

“ Saya cuma dpt hadiahkan Alfatihah je setiap kali lps solat utk arw4h mak mertua.. cantik baju mawar pakai sy cari kat hijabista tak jumpa berapa harganya.. ”

“ Wow cntiknya baju mawar.. Tahniahhh Mawar.. Alhamdulillah.. Rezeki dikongsi bersama..  So sweet masterose.. Alhamdulillah rezeki wlw sikit janji niat kita kan.. ”

“ Comey nyaaa.. cantek gelang mcm ni.. Dua kali tngok baru perasan baju Mawar dgn ibu sama.. dua2 cantik.. Selamat hari lahir datin.. semoga pjg umur aminnnn.. ”

“ Teringin jugak nak bagi mak gelang emas.. moga tahun ni ada rezki lebih nk bg hadiah utk besday mak.. Happy birthday ibu mawar.. ”

“ Selamat hari lahir datin.. Semoga dilimp4hi rezeki lbh lagi dn diberkati sepjg hayat.. Kegemaran datin pd inai smp sekarang ye.. Warna inainya cantik sgt dn kemas.. ”

Gembira melihat kasih sayang yang terjalin antara mereka dalam video itu dan bertuahnya Datin Umi dikurniakan menantu yang baik seperti Mawar. Semoga ik4tan kasih sayang keluarga Mawar ini sentiasa bahagia dan berkekalan hingga ke akhirnya.

Silakan SHARE..

Sumber: IG mawarashid

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..