Connect with us

Artis / Selebriti

” Hang memang semp0i Ecah, comel jer takde gigi.. ” – Netizen

Video Gelagat Aaisyah Dhia Rana Ketika Bermain Raih Perhatian Ramai. Wah Bukan Biasa-Biasa Permainan Aaisyah, Dah Macam Mami Jarum Lah Ecah Ni. Comel Je Aaisyah Dengan Takde Gigi Tu, Hehe !!!

Cahaya mata Rozita Che Wan dan Zain Saidin ini sering diperkatakan netizen membesar tidak seiring dengan usianya yang masih muda. Ini kerana Aaisyah Dhia Rana gemar melakukan perkara seperti orang dewasa daripada gaya dan juga penampilannya.

Meninjau ke akaun Instagram, sebuah video yang memaparkan gelagat Aaisyah sedang bermain di dalam biliknya telah meraih perhatian ramai. Apa yang menarik ialah Aaisyah bermain dengan barangan emas seperti gelang dan juga rantai.

Amboi Aaisyah bersusun barang emas kepunyaan Aaisyah ye. Apabila ditegur agar Aaisyah bermain dengan anak patung, respon Aaisyah tu nampak win sangat. Gaya tu nampak kekwat sangat Aaisyah. Pandai Aaisyah berlakon ye. Kalah mummy Aaisyah, hehe.

Perkongsian ini telah menerima lebih 13 ribu tanda suka daripada netizen sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Ramai netizen menegur penampilan Aaisyah yang nampak agak kurus dan giginya yang tiada. Mungkin kerana Aaisyah baru menjalani pembed4han gigi tempoh hari.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang memuji kecantikan dan kecomelan Aaisyah walaupun tiada gigi. Antara komen-komen yang diberikan :

” Muka ecah iras2 muka danielle newjeans laaa. pttla mcm pnh nmpk dani tu.. dri ecah pulaaa. Kekwat ye tapi gigi mana aisyah.. “

” Happy tgk Aaisyah dah sihat.. takpa la biaq pi la dia nak main barang kemaih pun.. dia punya tu Hihihi… Sempat bilang 1,2,3 tu.. “

” Makin nampak muka mat salleh dia . Cantik.. hidung terpacak helok betul…. segak sungguh.. Lawa dari dalam perut ni namanya.. “

” Lawanyaa hidung Aaisyah cantikkk lagi.. Kemain cantik mata diaa.. hang memang sempoi.. Buh gigi emas la Ecahhh.. Comel je dgn gg tkde tu ..”

” Muka dia mcm lisa.. comey sungguh hang cah.. So cute n humble… love it not arrogant at all.. aisyah mintak makcik hidung awak sikit..lawa sangat lahh.. “

” Makin kurus aisyah.. ksian.. mungkin tak lalu makan sbb lps operate hari tu kot. Semoga aisyah cepat sembuh ya.. Mggeliat2 nk bcakap.. “

” Cantik nya dia. Mata besar, hidung mancung.. Gigi susu lg kot… kalau gigi kekal mcm tu..mak dia perosah bg pakai braces la… comey aisyah.. “

Nampaknya Aaisyah ada bakat menjadi seorang pelakon. Maklumlah bakat Aaisyah pasti diwarisi menerusi ibu dan bapanya yang juga merupakan seorang pelakon. Semoga Aaisyah Dhia Rana menjadi anak yang berjaya dan membanggakan ibu bapa suatu masa nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aaisyah Dhia Rana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT