” Confident jer jawab dengan buat muka kering dia, haha.. ” – Netizen

Video Fattah Anas Berlumb4 Skuter Buat Ramai Terhibur. Part Bila Ditanya Dari Negara Mana Tu Berdek4h Dengar Jawapan Anas. Memang Kelakar Ter0k Lah Anas !!

Adik Fattah Anas sering menjadi perhatian ramai di laman media sosial. Pernah menjadi viral videonya pada dua tahun lalu setelah dirinya telah memasuki sangkar kucing. Video spontan tersebut telah mencu1t hati netizen akan gelag4t Anas.

Sekarang, Anas telah pun berusia empat tahun dan dengan video yang telah menjadi viral itu, Anas kini telah mempunyai sejuta lebih pengikutnya yang mengikuti perkembangan tentang dirinya di laman sosial Instagram miliknya.

Terbaru, hasil tinjauan di akaun Isntagram Anas, telah dikongsikan satu video yang memaparkan aksinya yang sedang beriadah di sekitar taman perumahannya. Anas yang ditemani oleh ayahnya, Mohamad Firdaus berserta saudara mereka sedang bermain permainan skuter.

Malah menerusi video juga, bapa Anas selaku pengadil telah bertanyakan soalan kepada Anas sebelum perlumb4an  permainan skuter itu bermula. Anas telah diajukan soalan oleh bapanya iaitu Anas berasal dari negara mana ? Jawapan Anas buat sesiapa yang mendengar pasti terhibur.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah :

Semestinya perkongsian video Anas itu buat ramai terhibur, lebih-lebih lagi mendengar jawapan yang diberikan oleh Anas kepada bapanya. Antara komen-komen tersebut adalah :

 ” Ini dari negara mana ? Negara Taman Impian.. Hahaha tak pernah tak kelakar lah Anas ni.. “

”  Confident jer jawab dengan buat muka kering dia, haha.. “

” Tengok gaya Anas pun buat aku nk tergelak, hahaha.. Lawak lah Anas ni, tapi bijak dia jawab.. “

” Dia silap paham tu, ingat papa dia tanya tinggal mana… Tu yang di jawab nama taman.. “

” Ger4m betul tengok budak ni, ada ja video buat aku gelak sorang-sorang.. “

” Anas dari kecil hingga besar memang kelakar yer, hahhahahahaa.. “

Memang kelakar lah Anas ni, tak pernah tau video dia yang tak menghiburkan, ada sahaja gelagat kanak-kanak ini buat ramai yang tidak kering gusi ketawa. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap Anas membesar menjadi anak yang baik yer sayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Muhammad Fattah Anaz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..