” Comelnya Urwa, ketawa sampai mengekek bunyinya suara Urwa, ger4m.. ” – Netizen

Nadzmi Adhwa Kongsi Video Gelagat Anaknya Arwa Malaikha Urwa Yang Seronok Diagah. Alahai Makin Cantik Urwa, Comel Sangat Suara Urwa Ketawa !!

Meninjau akaun Instagram Nadzmi Adhwa, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat anak perempuannya Arwa Malaikha Urwa yang ketawa girang kerana diagah Adhwa. Si kecil Urwa yang lahir awal Jun yang lalu kini sudahpun 5 bulan usianya.

Pada usia ini, sememangnya bayi akan mula bermain dan ketawa apabila ditegur dan diagah oleh orang di sekelilingnya. Urwa yang ceria mendengar suara Abi nya ini mula ketawa manja dan tidak berkelip mata memandang ke arah Adhwa.

Ardell yang memegang erat Urwa hanya memandang ke tepi tingkap kereta. Urwa yang mewarisi kecantikan wajah Ardell ini sejak lahir lagi sudah nampak iras wajahnya seperti umi nya ini. Berkulit putih gebu membuatkan wajah Urwa semakin comel dipandang.

Untuk rekod, Adhwa dan Ardell mendirikan rumahtangga pada 1 September 2019 yang lalu. Setelah bertahun-tahun mereka bersahabat baik, akh1rnya pasangan ini disatukan sebagai suami isteri. Adhwa dan Ardell juga pernah mengikuti misi bantuan kemanusiaan ketika sedang hamilkan Urwa.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Urwa yang seronok diagah Adhwa ini menarik perhatian peminat. Ish Urwa sudah pandai bermain, pasti semakin riuh rumah dengan suara Urwa. Antara komen-komen peminat :

” Comel nyer Urwa.. Bis1ng mulut nyer… Happy baby.. Ummi nya tgh meraj0k ke tu..pandang tepi jer hehe.. “

” Awat Ummi pandang sebelah je..takde respon, majuk dgn abhi urwa ke.. Comey sgt urwa geram tgk.. “

” Masya Allah ger4mnya, comelnya Urwa ni. Pandai sangat si Urwa, suka tengok dia ketawa. Girang betul tengok gaya Urwa.. “

” Sukanya dia, comel makin comel Urwa sekarang. Wah pandai gurau dah urwa sekarang.. cute sangat sangat.. “

” Comelnya, putih betul kulit Urwa ni. Pen4t dia tengok Abinya. Ketawa tak henti Urwa ni. Ligat leng0hlah umi nya pegang Urwa.. “

” Auwww comelnya Urwa ketawa. Ardell junior sangat. Muka Urwa ada iras rafael anak mawar Rashid.. “

” Masya Allah comelnya Baby Urwa. Gembira sangat dia dengar suara Abi. Ketawa sampai mengekek bunyinya suara Urwa, ger4m.. “

Alahai Urwa semakin comel dan aktif si kecil ini. Sudah pandai ketawa begini menjadi penghibur hati kepada Adhwa dan Ardell. Apa pun, semoga Urwa membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang membanggakan kedua ibu bapanya kelak. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nadzmi Adhwa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..