“ Comel sangat bud4k yang menyibuk dekat belakang tu.. ” – Netizen

Nadiya Nissa Kongsi Video Sedang Bersemb4ng Sambil Makan Bersama Anaknya, Omar. Namun Aksi Spontan Anaknya, Aminah Cur1 Tumpuan Netizen. Alahai Comel Je Aminah Tiba-Tiba Muncul Macam Tu !!

Nadiya Nissa merupakan seorang pelakon wanita yang disukai ramai. Lakonannya sentiasa digemari peminat kerana Nadiya sangat berbakat dalam menjayakan pelbagai watak yang dibawanya. Wajahnya yang manis dan suka tersenyum itu sememangnya kelihatan jelita dan ayu.

Meninjau ke akaun Instagram Nadiya, satu perkongsian video yang memaparkan dirinya sedang enak menjamu makanan manis Cinnamon Rolls bersama anak lelakinya, Omar. Apa yang menarik perhatian, kehadiran anak perempuannya, Aminah Rose dari belakang semasa mereka berdua sedang makan cur1 tumpuan peminat.

Aminah yang melompat memanggil Nadiya dengan panggilan mama dari belakang itu kelihatan begitu comel sekali. Bertambah menarik lagi, Nadiya dan puteranya itu terus ketawa riang kerana dirinya lupa yang Aminah juga ada di ruangan itu. Alahai Nadiya, sedap makan sampai terlupa anak seorang lagi ya.

Melihat daripada reaks1 muka Aminah, nampaknya dia juga ingin menikmati makanan itu. Malah, Nadiya dan Omar yang kelihatan begitu rancak berbual sehingga tidak mengedari kelibat Aminah di belakang mereka. Alahai comel je Aminah tiba-tiba muncul macam tu.

Jom kita tonton video di bawah :

Ramai yang terhibur melihat gelag4t mereka anak beranak ini sehingga ada juga peminat yang mengulangi video perkongsiannya itu. Malah, ruangan komen Nadiya menerima banyak reaksi positif daripada peminat. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Bestnyaaaa mcm best friend.. Hahahaha comel la hey.. Da lup4 anak bila makan benda sedap eh.. Alaaa lup4 ade anak sorg lg ya.. ulang byk kali pun masih terhibur.. ”

“ Mcm kawan ja dua beran4k ni.. Hahah omar mcm dah besar2 sangat dah hahah.. Why so cuteeeeeeeee Aminah nii.. rindu mama cha.. ”

“ Eee abang Omar dah besar sangat laa ish rindu.. Hahhaha ad0iii.. kes1an org belakang dilup4kan.. Subhanallah.. Comel sgt bdk ny1buk belakang tu ca.. ”

“ Hahha ulang2 tgk vedio ni.. mcm best je.. Nampak mcm borak ngn kawan je.. Cute.. Comellll je time Aminah panggil Mama.. mkn smpai lup4 anak ada brapa haha.. ”

“ Tang anak tu jer1t.. Mama Mama.. Bertuah punya mama.. dia mkn sedap dia boleh lup4 anak lg sorang.. so cute lahh dia panggil mama tuuuu.. ”

“ Seronoknya tengok.. Tengok kak nisa teringat adik beradik.. Macam gini lah kalau semb4ng bahan dorang.. Tapi, saya versi kas4r sikit.. Akak ni sopan lembut.. Eloknya lahai. Omg.. ”

“ Alahai cutenya yg blakang tu pun.. bijak adik.. kelakarrrrrr ulang banyak kali sebab tiga tiga comelll.. ni baru betul istilah makan ingat orang belakang.. ”

Alahai, semp0i betul Nad dengan anak-anaknya itu. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Nadiya sentiasa sihat dan terus berjaya dalam apa jua yang dilakukan. Semoga Omar dan Aminah membesar dengan sihat menjadi anak yang pintar, soleh dan solehah.

Silakan SHARE..

Sumber: IG nadnissa

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..