Connect with us

Artis / Selebriti

” Comel jer Jebat aj0k cakap baba dia, hehe.. ” – Netizen

Video Terbaru Gelagat Jebat Jayden Bersama Babanya, Sharnaaz Ahmad Buat Peminat Terhibur. Part Reaksi Jebat Bila Baba Dia Suruh K1ss Tu Kelakar, Comel Lah Jebat Ni !!

Populariti Jebat Jayden dilihat setanding seperti bapanya, Sharnaaz Ahamad. Baru berusia tiga tahun si kecil ini telah mempunyai ramai peminat. Ada sahaja gelagat Jebat  buat ramai yang melihat pasti terhibur.

Meskipun Sharnaaz dan Nabila sudah pun berpis4h, mereka berdua menjaga anak tunggal mereka tersebut dengan baik sekali. Sering berkongsi perkembangan Jebat di Instagram, ramai yang memuji Jebat seorang kanak-kanak yang bijak.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik Sharnaaz telah berkongsi video terbaru dia bersama Jebat. Menerusi video itu, Sharnaaz telah bertanyakan kepada Jebat adakah Jebat menyayanginya. Namun gelagat Jebat yang telah mengaj0k cakap babanya buat ramai yang ger4m dan terhibur.

Selain itu, pada akhir video Sharnaaz telah meminta Jebat untuk menc1um pipinya. Jebat yang seakan seperti ‘gel1’ dengan jambang babanya itu juga buat yang menonton terhibur dengan gelagat dua beran4k ini.

Jom tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian video oleh Sharnaaz. Malah mereka juga terhibur melihat gelagat Jebat. Antara komen-komen menarik adalah :

” Comel jer Jebat aj0k cakap baba dia, hehe. Mesti Jebat gel1 kan dengan jambang baba tu, hahaha geram tengok kelaku dua beran4k ni.. “

” Nampak happy betul si kecil ni ada dengan baba dia. Pandai ye Jebat sak4t baba dia. Siap t1ru balik apa yang baba cakap.. “

” Hahahahaha reaction Jebat bila kena k1ss jambang baba dia, hahaha kelakar lah Jebat ni kalau buat gaya comel dia tu.. “

” Comel lah Jebat, haha pandai sungguh dia sekarang, cakap pun petah, ger4mmm tengok gelagat dia.. “

” Such a loving father. Semoga jebat jadi anak yang pintar anak yang soleh anak yg taat pada ibu dan baba nya amin.. “

” Konpius Jebat nak c1um kt mne, haha penuh jambang si baba tu, haha. Comel Jebat semoga jadi anak yang soleh.. “

” Gera4mmmmmnya, dia boleh ajok cakap baba paling tak tahan. Baba tya betul2 dia boleh dok menyak4t lagi noh.. “

Video yang baru dikongsikan baru beberapa jam lalu itu telah mendapat tontonan lebih 97 ribu sejak dimuatnaik ke Instagram. Comel betul tengok gelagat Jebat, patut lah ramai yang suka melihatnya. Apa-apa pun semoga Jebat terus membesar dengan sihat selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sharnaaz Ahmad, Jebat Jayden

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT