” Buat hal betul Achey, anak pun layan perang4i bapa dia. Haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Achey Bocey Menari Di Sebuah Majlis Buat Ramai Terhibur. Dengan Speaker Pun Menjadi Yer Achey, Tiara Pun Melayan Je Tengok Perang4i Ayah Dia. Comel Je, Haha !!

Bagi yang mengikuti pelawak Achey Bocey di akaun Instagram, pasti mengetahui Achey sering berkongsi video yang kelakar dan mencuit hati. Ada sahaja gelagat Achey mahupun anaknya, Tiara membuat para peminat tidak kering gusi ketawa menontonnya.

Terbaru, Achey telah berkongsi satu video yang dikongsikan oleh isterinya yang memaparkan Achey ketika hadir sebuah majlis. Menerusi video itu, kelihatan Achey sedang menari dan yang mencu1t hati adalah ‘pasangan’ Achey adalah spiker.

Bahkan turut ada bersama melihat gelagat kelakar Achey adalah anak Achey, Tiara. Ragam dua beranak ini sekali lagi telah mengund4ng tawa warganet. Ada yang menyatakan yang Achey memang seorang yang kelakar dan sangat menghiburkan.

Sehingga kini video Achey itu telah ditonton lebih 240 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Comel je reaksi Tiara ketika melihat ayahnya menari dengan speaker. Paling tak tahan Tiara pun join menari juga.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, pelbagai respon telah diberikan peminat dan rata-ratanya terhibur menonton gelagat Achey dalam video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Buat hal betul Achey, anak pun layan perang4i bapa dia, haha dengan spiker pun jadi kerja lah Achey ni.. “

” Hahahaha ker4s perut aku gelak tengok perang4i Achey, ade je ha benda yang dibuat dia kelakar.. “

” Kau dah kenapa Achey, hahahaha dah macam tak ade sangat penari ke. Tiara pun pel1k dah tengok perang4i ayah dia.. “

” Kemainnn kann. Dengan baju melayu kaler musang kingggg, haha anak tu dah mula ghaisauuu tengok ayah.. “

” Anak pun periang macam ayah lah, memang dua beranak betul, bertabah lah si ibu yer, hahaha kelakar video ni.. “

” Achey2, pen4t tau ketawa tengok perang4i comel kau. Tiara dah besar, comel je ikut rentak Achey, hehehhe.. “

” Comel lah, tapi tetap nak ketawa juga. Tak pernah lagi tak kelakar Achey, ada je buat hal kan, haha lawak sangat.. “

Kalau dah nama pelawak, buat jelah apa-apa pun memang akan nampak kelakar. Video Achey ini memang menghiburkan hati. Apa-apa pun, semoga Achey akan terus berjaya dalam bidang yang diceburinya dan bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Achey Bocey

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..