Connect with us

Artis / Selebriti

” Betul Sarah, biar dia tahu sendiri akan datang.. ” – Netizen

Video Puteri Sarah Liyana Mendedahkan Anak-Anaknya Tidak Tahu Yang Dirinya, Bekas Suami Dan Bapa Mertua Seorang Pelakon. Tak Sangka Ini Sebabnya, Patut Lah Sarah Tak Nak Bagitahu Anak-Anak Dia !! 

Meninjau ke satu akaun Tiktok, perkongsian sedikit sedutan video live Puteri Sarah Liyana telah meraih perhatian ramai. Video ini memaparkan penjelasan Sarah mengenai pertanyaan seorang netizen yang bertanya sama ada anak-anak mengetahui sama ada ibu, bapa dan datuk mereka seorang selebriti.

Menurut Sarah, dia tidak pernah memberitahu kepada Syaikhul dan Sumayyah yang dirinya seorang pelakon dan popular. Begitu juga mengenai bapa dan datuk mereka. Sarah tidak mahu anak-anak berasa bangga dan lupa diri apabila mengetahui yang dirinya daripada keluarga yang terkenal.

Klik gambar untuk info..

Sarah mahu anak-anaknya menjalani kehidupan sebagai manusia biasa tanpa menggunakan populariti ibu bapanya. Mungkin apabila anak-anak semakin membesar akan mengetahui juga status pekerjaan ibu, bapa dan datuknya suatu masa nanti.

Perkongsian video ini telah menerima lebih 2 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Cara Sarah mendidik anak-anaknya sangat bagus kerana tidak mahu anak-anaknya berasa bangga diri tambahan pula mereka masih kecil

Jom tonton video di bawah :

( Sila tunggu sebentar sekiranya video lambat keluar ) 

@_norainibasre_

#binafshasweet #norainibasre #norainibasreshop #puterisarahliyana #syamsulyusof #yusofhaslam

♬ bunyi asal – Noraini Basre – Noraini Basre

Pelbagai respon yang diberikan oleh netizen apabila mendengar penjelasan daripada Sarah. Antara komen-komen yang diberikan :

” Live bila ni.. cantiknya sarah.. Sbb tu si abg confident je ckp mama dia tak cantik  dia tak tau mama dia femes dan punya ramai adore.. “

” Betul, biar mereka tahu sendiri nanti.. dia tk tengok ke cerita bapak dia cerita atuk dia.. Well said and blessed.. la tadi ps live k alaa terlepas aa ada tk.. “

” Betul srh biar dia tahu sendri akan dtg.. keep life as normal as possible.. cantik sgt putri sarah ni.. nti tgu skit je lgi mst lah dorg thu.. “

” Cantiknya tanpa make up.. sebijik muka sumayyah.. cantik Sarah Ni MCM pompuan Palast1ne.. smoga bahagia selalu.. “

” Cantek tak ada ape yg kurang, maseh manis PSL.. cantik sgt skin sarah,tak yah Guna filterlah.. mlm ni ada live lgi kah diorg ? smlm tlpas nak tgok live diorg.. “

Klik gambar untuk info..

” Cantik bercahaya kulit.. cantik tahi lalat di bibir.. bagus sarah didik anak-anak dengan baik. semoga permudahkan urusan..”

” Satu masa nanti apabila mereka besae pasti tahu juga tapi mungkin sudah faham.. cantik sangat sarah walaupun tanpa makeup.. “

Bukan sesuatu yang mudah sebenarnya untuk menyorok status populariti Sarah, bekas suami dan bapa mertuanya itu. Semoga dipermudahkan segala urusan Puteri Sarah Liyana dalam membesarkan anak-anak, Syaikhul Islam dan Sumayyah.

Silakan SHARE..

Sumber : Tiktok Noraini Basre, IG Puteri Sarah Liyana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT