” Allah, sejuk tengok Aafiyah macam ni, didikan yang terbaik.. ” – Netizen

Video Aafiyah Selesai Solat Bersama Ibunya, Dato’ Siti Nurhaliza Dan Pengasuhnya, Dayah Zubit Raih Pujian Netizen. Comel Dan Sopan Lah Aafiyah Ni. Amboi Masa Salam Dan C1um Ibu Tu, Nak Cepat Lari Pulak Yer Aafiyah !!

Bak kata peribahasa, melentur buluh biarlah dari rebungnya yang membawa erti mendidik atau mengajar anak-anak biarlah dari usia mereka kecil lagi. Ini kerana apabila anak-anak sudah dewasa sus4h untuk mereka menerima teguran (mendidik mereka) .

Bagi yang sering mengikuti perkembangan mengenai anak penyanyi terkenal, Dato’ Siti Nurhaliza iaitu Siti Aafiyah, pasti tahu si kecil ini seorang yang bijak malah perwatakannya juga begitu sopan lebih-lebih lagi bila berhadapan dengan orang tua.

Ramai yang memuji bahawa Dato’ Siti bijak mendidik anaknya itu menjadi anak yang baik. Selain itu, Dato’ Siti turut mempunyai seorang pembantu peribadi yang turut serta menjaga Aafiyah yang dipanggil sebagai ‘Kakak’ atau dikenali sebagai Dayah Zubit yang turut membantu menjaga si kecil ini.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram officialsimplysitielit telah berkongsi satu video yang memaparkan gelagat Aafiyah yang baru selesai solat bersama penjaganya serta ibunya. Gelag4t Affiyah yang begitu sopan bersalaman dengan penjaga dan ibunya turut mencur1 perhatian netizen.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Alahai Aafiyah, part salam dan c1um ibu ni tak cepat pulak. Nak ke mana tu Aafiyah. Meninjau di ruangan komen, ada yang memuji akan sikap sopan Aafiyah dalam video tersebut. Antara komen-komen netizen :

” Allah, sejuk jer tengok Aafiyah macam ni, didikan yang terbaik, semoga menjadi anak yang solehah buat orang tu mu.. “

” Alhamdulillah, pandai Aafiyah ni, bagus kecil-kecil ajar dah macam ni, nanti besar rajin solat, comel pakai telekung Aafiyah.. “

Alahai seronok tengok gelag4t Aafiyah ni, bagus cara didikan Dato’ Siti kepada Aafiyah. Ada sahaja perkongsian video tentang Aafiyah mencur1 perhatian ramai di media sosial. Manakan tidak, telatah si kecil ini begitu matang tidak seperti usianya yang sekarang baru 2 tahun lebih sahaja.

Patut ramai yang puji Aafiyah, Aafiyah memang anak yang baik dan sopan walaupun masih kecil. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Aafiyah membesar dengan sihat, menjadi seorang yang berjaya di dunia serta akhirat dan menjadi anak yang solehah buat kedua ibu bapanya. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Offialsimplysiti_elit, Siti Aafiyah, Dayah Zubit

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..