Connect with us

Artis / Selebriti

” Zaman abah, gantung CD dekat leher. Zaman anak, gantung segulung ijazah.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Konvokesyen Anak Dat0′ AC Mizal, Reeve Damien Raih Perhatian Ramai. Wah, Dah Lah Handsome, Senyum Pun Manis, Bijak Pula Tu !!

Meninjau ke akaun Instagram, beberapa perkongsian video dan juga gambar majlis konvokesyen anak Dato’ AC Mizal dan Datin Emylia Rosnaida telah meraih perhatian ramai. Reeve Damien telah tamat pengajiannya dalam Diploma Pengajian Perniagaan.

Sebagai ibu bapa, pastinya berasa bangga dengan kejayaan yang diperolehi oleh anaknya. Dato’ AC dan juga Datin Emylia turut memanja4t rasa syukur dan juga memberikan ucapan buat anak sulung mereka. Kejayaan ini akan menjadi teladan buat anak kedua mereka, Fea Eryssa.

Antara video yang dikongsikan ialah ketika Reeve Damien menerima diplomanya dan sedang bersiap memakai jubah konvokesyennya. Ternyata penat lelah ibu bapa dalam membesar anak terbalas dengan kejayaan yang diperolehi ini.

Perkongsian video dan gambar ini telah menerima lebih ribuan tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Reeve Damien juga akan menyambung pengajiannnya ke peringkat ijazah dan khabarnya akan menyambung pengajiannya ke luar negara.

Jom tonton video di bawah :

View this post on Instagram

A post shared by Emylia Rosnaida (@emyliadac)

( Klik butang KANAN -> untuk gambar seterusnya.. )

Perkongsian ini dihuj4ni dengan ucapan tahniah buat Reeve Damien atas kejayaan yang diperolehi. Antara komen-komen yang diberikan :

” Nothing makes a parent more proud than seeing his child excel in studies. Grats emyliadac dacdatoac.. ALHAMDULILLAH tahniah Dato .. “

” Congrats Reeve Damien Congrats to Emylia dan AC too…. Anak yang bagus membangga kan kedua ibu bapa.. humble and handsome damien.. “

” Congrats buat anakanda reevedamien, senyuman Manis mcm mummy nye.. semoga terus berjaya dlm apa jua bidang yg d caburi.. Aamiin YRA.. “

” Masha Allah tabarakallah, tahniah AC dan Emylia .. Congratulations reevedamien, daddy n mommy too Syukur Alhamdulillah .. “

” Congrats to your beloved son .. kebanggaan Mom / Dad  Datin Datok emyliadac.. Kecik² cute, dh besar handsome  mesti ramai ppuan g1ler² kan dia hehe.. “

” Zaman abah gantung cd dkt leher, zaman anak gantung segulung ijazah demi ayah yg banyak berkorban tenaga, masa, wang ringgit. Semoga perjalanan career ank abang n akak terus cemerlang. Amenn.. “

” Congrats abang, mummy & daddy. Tahniah berjaya mendidik ank hingga berjaya. Nanti aunty belanja MG mee kari.. Tumpang bangga..  “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan tahniah kepada Revee Damien kerana berjaya menamatkan pengajian diploma dalam bidang perniagaan. Semoga kejayaan ini akan terus dikecapi ke peringkat yang lebih tinggi dan menjadi anak yang membanggakan kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG AC Mizal, Emylia Rosnaida

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

%d bloggers like this:
##FREAKOUT