” Tahu pulak gelab4h eh Alisa, adik sab0taj abang ni haha.. ” – Netizen

Video Alisa Aisyah Mengac4u Yusuf Iskandar Bermain Video Games Buat Peminat Terhibur. Ad0i Sp0il La Alisa, Abang Yusuf Tengah Speed Laju. Muka Cu4k Dengar Abang Jer1t Tu Comel Sangat. Haaa Tahu Tak0t Alisa, Haha !!

Keakraban antara Yusuf Iskandar dan adiknya, Alisa Aisyah seringkali dipertontonkan kepada umum. Kedua-dua adik beradik ini menjadi pilihan peminat dan pernah dinobatkan sebagai Si Cilik Meletop Untuk Anugerah Melet0p Era kerana kecomelan wajah dan gelagat mereka itu.

Terdahulu, Hairul Azreen ada berkongsikan gelagat dua beradik ini bermain di tangga rumah mereka. Gelagat Alisa yang mengadu sak1t kerana menuruni tangga dengan cara duduk menghiburkan hati Hairul. Ada-ada sahaja gelagat Alisa yang mengikut semua perilaku abangnya itu.

Meninjau akaun Instagram Yusuf Iskandar, satu video telah dimuatnaik yang memaparkan Yusuf sedang bermain permainan PS4. Sedang asyik bermain, tiba-tiba sahaja Alisa menekan sal4h satu butang pada alat kawalan permainan itu dan ianya kembali ke skrin permulaan.

Yusuf yang terkej0t terus menjer1t memanggil adik. Riak wajah Alisa yang cu4k mendengar abangnya menjer1t nampak comel sekali. Pandai Alisa terus memel0k daddynya sambil menghulurkan alat kawalan tersebut. Kes1an abang Yusuf h1lang terus fokusnya.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Alisa mengus1k Yusuf dan mimik muka spontannya itu telah menarik perhatian peminat. Yusuf pun sopan sahaja menegur adiknya dan antara komen-komen peminat :

” P0mpuan bila nakkan attention be like haha. Tahu pulak gelab4h eh Alisa, krik-krik sebab rasa bersal4h la tu. Dua beradik comel.. “

” Pandai alisa cover ehhh haha kac4u si abang yusuf main. Rasa bersal4h la tu dia tu, muka tu ger4m betul tengok.. “

” Muka tak bersal4h pun ye, muka cu4k pun ada haha. Adik sab0taj abang ni haha. muka serba yg tak seberapa nak sal4h.. “

” Po0r abang hehe. And how can we ever get 4ngry at that cute che3ky little one? Oh well, that’s what siblings are for, sometimes. To “ann0y” each other whether intentionally or unintentionally, eh.. “

” Eh dia pun terkej0t sama ek haha. Alisa be like ‘hehehe sape suruh tak bagi attention. Ee Alisa ni, nasib baik dpt abg baik Alisa.. “

” Abg dia tgh duk speed adik pi kac4u pulak. Good abang Yusof lembut aja respon bila adik g4nggu game dia.. “

” Cepat2 pass controller kt ayah, comel ter0k sangat Alisa ni. Dah tekan, buat muka tak bersal4h pulak. Comelnya dia tak gad0h pun, lembut sangat abangnya.. “

” Tengah syok, kac4u la adik ni. Cu4k Alisa Yusuf cakap adik haha. Yusuf pun comel betul, semoga dipermudahkan segalanya.. “

Tak pernah tak comel gelagat dua beradik ini. Yusuf dengan sopan santunnya, Alisa dengan muka cheeky nya memang menghiburkan sungguh. Semoga putera dan puteri kesayangan Hairul dan Hanis ini menjadi anak yang soleh dan solehah selalu dan membesar dengan bijak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Yusuf Iskandar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..