Connect with us

Artis / Selebriti

” Sweetnya Aisha, baik terus ibu kalau terima layanan anak macam ni.. ” – Netizen

Video Anak-Anak Fasha Sandha Melayan Ibu Mereka Di Wad H0spital Raih Perhatian Ramai. Alahai, Pandainya Aisha Amaira Nak Meraw4t Ibu. Comel Sangat !!

Umum mengetahui yang baru-baru ini Fasha Sandha telah dit1mpa kem4langan sewaktu sedang sho0ting. Fasha telah terjat0h dan kepala serta matanya terkena bucu katil. Ak1bat daripada kem4langan ini, mata Fasha mengalami sedikit keceder4an.

Meninjau ke akaun Instagram Aidil Aziz, perkongsian terbaru Aidil mengenai Fasha telah meraih perhatian ramai. Menurut Aidil, anak-anak amat merindui ibu mereka yang berada di wad h0spital dan baru berkesempatan mereka ditemukan.

Aidil perlu menjaga Fasha di h0spital dan anak-anak diuruskan oleh ibu dan bapa Fasha di rumah. Aidil turut berterima kasih kepada ibu dan bapa mertuanya itu dan kehadiran anak-anak ini menamb4hkan lagi kekuatan buat Fasha untuk segera sembuh.

Dapat dilihat Aisha dan Jemyma bergilir-gilir menjaga ibu mereka. Alahai, pandai sangat si kecil tu hendak merawat ibunya. Perkongsian ini telah menerima lebih 21 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang mendoakan kesembuhan buat Fasha. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Si baju kuning tu.. tak puas tengok muka dia.. lawa sangat.. semoga terus diberi kesembuhan buat akak fasha.. “

” Semoga cepat sembuh.. mungkin hikmah dh nak ramadhan . Leh rehat kt umah dan berbuka puasa bersama² anak . Anak²mesti happy sepanjang ramadhan ibu tk work.. “

” Smoga d bls pahala yg brlipat kali ganda bt mu ibu. kmlngan dlm mncri rzeki… btl abg ank2 adalah kekuatan.. semoga akak cpt smbuh.. amin2.. “

” Be strong adik… nilah ibu.. sak1t2 pun hati masih kat anak.. byk perkata yg dipikir anak paling utama.. so kena kuat demi anak2… “

” Semoga dipermudahkn segala urusan dan moga diberikn kesembuhan seperti sediakala aamiin2 yra.. Anggap la ia sbg sweet reminder from Allah.. “

” Alaaaaaa sweetnya aisha .. semoga fasha cepat sembuh … jumpa soon k.. Baik terus ibu kalau terima layanan anak mcm ni.. “

” Smoga cpt sembuh fasha… semoga ada hikmah besar dlm kejadian ni.. salute btul dgn fasha n aidil.. profesional dan baik hati.. “

Alahai, sweet sangat anak-anak Fasha. Kami di Berita Kopak turut mendoakan semoga Fasha Sandha segera sembuh seperti sediakala dan dapat bekerja semula. Mungkin apa yang berlaku ada hikmah di sebaliknya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aidil Aziz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT