” So cute, gosok gigi sambil dengar mak membebel.. ” – Netizen

Sharifah Shahirah Kongsi Video Perbualan Mengenai Maid Lari Dengan Anak Bongsunya, Dey Dey. Namun Gelag4t Dey Dey Mendengar Sambil Menggosok Gigi Buat Ramai Terhibur !!

Masalah pembantu rumah lar1 dan sebagainya bukanlah satu perkara yang baru. Begitu juga yang terjadi kepada pelakon dan penyampai radio, Sharifah Shahirah atau lebih dikenali sebagai Shiera. Pembantu rumah Shiera yang dikenali sebagai Seri baru sahaja melar1kan diri balik ke Indonesia.

Menerusi perkongsian di laman Instagram Shiera, Shiera ada berkongsi sebuah video perbualannya dengan anak bongsunya, Adeena atau lebih dikenali panggilan manjanya Dey Dey. Shiera berasa terkej0t anaknya, Dey Dey boleh menggosok giginya sendiri tanpa bantuan daripada Seri.

Shiera memuji anaknya kerana boleh berdikar1 sendiri tanpa pembantu rumah kerana tujuan Sheira mengambil Seri bekerja adalah untuk menguruskan Dey Dey. Memandangkan Seri sudah t1ada lagi bersama mereka, Sheira berharap Dey Dey akan belajar menguruskan dirinya sendiri.

Sheira ada bertanya Dey Dey samada Dey Dey berasa sed1h apabila Seri t1ada. Dey Dey mengelengkan kepala tanda dia tidak bersed1h. Sheira berpesan kepada anaknya supaya tabah menghadapinya dan kemudian berselor0h bahawa Shiera yang berasa sed1h bila Seri tiada.

Jom tonton video di bawah :

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur melihat gelag4t Shiera itu yang sifatkan lucu dan memuji Dey Dey kerana pandai menguruskan diri sendiri tanpa bantuan pembantu rumah. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

” Gosok gigi sambil dengar mak membebel.. Hahahah.. so cute.. Dey dey big girl now.. busy sgt mamanya.. “

” Pandainye cayang.. budak bijak nih.. Olololo comeyyy.. good girl.. adui kak syiera.. Mama bz main ig.. “

” Dah lah aku bangun tidur, tgh feel gosok gigi.. tetibe kena dgr mak bebel, ye kan je lah.. Aku sal4h juga ke, muka confused dedey.. hahaha.. “

” Pandai dah dey dey beruih gigi sendiri.. Dedey dah independent.. mak sad sbb kena buat sndri.. “

” Hahaha.. Deydey tak heran maid lari.. Lagi dia suka mama ada.. Yg sed1h mama.. Bertabahlah.. “

” Err sudah lari.. bertabahlah.. mana nk dpt tuan yg baik cani.. msti nyes4l tak sudah maid tu pasni.. mkn kena carik sndri.. “

” Belajo idop tanpa maid.. bt sume benda sndri ok.. Yang sad nye mak ngkau.. Maknye sed4h sbb duit byk dah ab1s.. “

Memang lucu mendengar cel0teh Shiera dengan anaknya, Deydey. Semoga Shiera dan keluarga bertab4h atas perkara yang terjadi. Pasti ada sesuatu Allah nak tunjuk dan gant1kan untuk Shiera. Semoga bertemu dengan pembantu rumah baru yang setia, baik dan bertanggungjawab.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sheiraijoy

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..