” Sak1t perut gelak cubaan gag4l Mok Cun.. ” – Netizen

Video Erma Fatima Cuba Mendekati Anak Saudaranya, Aisya Humaira Namun Respon Yang Diberikan Aisya Buat Ramai Terhibur. Amboi, Pandai Aisya Mempermainkan Perasaan Mak Long Dia !!

Aisya Humaira merupakan anak angkat kepada Datin Seri Umie Aida yang diambilnya sejak dari bayi lagi. Aisya sememangnya tidak begitu mahu mendekati ibu saudaranya, Erma Fatima sejak dari kecil lagi. Dia akan menang1s apabila Erma cuba mendukungnya.

Namun begitu Erma tetap tidak berput0s asa untuk cuba bermesra dengan anak saudaranya itu. Pelbagai usaha telah dilakukannya namun tidak satu pun berjaya. Alahai, kesian pula kan. Terkini, Erma ada berkongsi video dia membuat percubaan yang seterusnya.

Dalam video tersebut, Erma cuba mengacah Aisya dengan memegang lampu berbentuk lilin dan menunjukkan kepada Aisya agar Aisya datang kepadanya. Pada permulaannya Aisya dilihat tertarik dan ingin mengambil lampu tersebut, namun lain pula yang berlaku.

Mungkin kerana Aisya baru tersedar lampu tersebut dipegang oleh Erma. Aisya segera berpatah balik dan berjalan tanpa menghiraukan Erma yang tetap memanggilnya. Alahai, nampaknya percubaan kali ini masih gag4l lagi. Kena fikirkan taktik lain pula, Hehe.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telah menerima respon yang menghiburkan daripada netizen. Ramai yang memberi emoji ketawa dan antara komen-komen yang diberikan :

” Sak1t perot gelak cobaan gagal mok cun, menonong ja dy jln p dpn.. Aisya TAK suke di pr0paganda kan hahah.. Coba lagi.. “

” Aishah dah tau taktik mak cun. Bijak betul budak ni. Dia mainkan perasan aku. ger4mmmm ngan aisyah.. comeyyy.. Cuba lagi ye.. “

” Aisya sian mama erma tau. cuba dan cuba lagi kak Erma. Aisya so cute. Bukan senang Aisyah dimanupulas1… dia tak rela.. “

” Hmm.. kits lawa harini mama.. jangan nak gom0l g0m0l. Jamp1 tak menjadi ni… Kena tuntut ayat lainnnn. kecewa lagi dan lagi .. “

” Dh lawa2 tu nk dkt.. sryla… kang kena gomoi dh tak lawa.. Yeahh aisya dah laju berjalan comel. Isshh ger4m nyee tgok heret laa baju tu .. “

” Susah betol aishah nk lekat kt maklong dia. cntik baju aisya bli kt mna. Hahaha… sama mcm pknil dgn cucunya.. comel sangat aisyah.. “

” Biasa budak2 ni kalo kecik2 sombong ngan kita dah besar nty dia melekat jer ngan kita … Tgk nty dah besar mama erma.. “

Alahai, pandai jual mahal pula Aisya ni. Maklumlah dah pakai cantik-cantik, tak mahu lah kena g0m0l kan. Semoga Aisya Humaira membesar menjadi anak yang solehah dan semoga suatu hari Aisya mahu bermanja dengan Mak Longnya pula kan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erma Fatima

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..