” Pandai Aleesya berlakon.. Dengan cakap pel4t-pel4t dia tapi sopan amat. C4ir gini.. “

Erra Fazira K0ngsi Vide0 Lakonan Bersama Anaknya Engku Aleesya Yang Sangat Menyeronokkan. Primad0na Junior Sangat !!

Mendapat jol0kan Primadona Filem Melayu, nama Erra Fazira kekal segar di dalam dunia seni hiburan. Sekalipun sudah hampir 26 tahun berkecimpung dalam dunia seni, nama Erra masih menjadi rebutan. Erra yang juga bekas Ratu Cantik Malaysia 1992 mempunyai kecantikan dan aur4nya yang tersendiri.

Dilahirkan pada 9 Februari 1974, wajah jelitanya ini seakan tidak dimam4h usia malah semakin nampak remaja. Pernah melangsungkan perkahwinan sebanyak 2 kali sebelum ini, Erra mempunyai seorang cahayamata perempuan diberi nama Engku Aleesya yang merupakan hasil perkahwinannya yang kedua bersama Engku Emran.

Aleesya yang dilahirkan pada Mac 2009 ini kini sudahpun berusia 11 tahun membesar menjadi anak yang pintar dan sangat cantik persis ibunya itu. Erra yang sering berkongsi aktiviti beliau bersama Aleesya sering mencur1 perhatian netizen kerana keakraban mereka yang tak ubah seperti adik dengan kakak.

Menerusi akaun Instagram, Erra telah berkongsikan video beliau bersama Aleesya sedang membuat latihan lakonan. Gaya anak beran4k ini kelihatan sangat comel apat4h lagi dengan percakapan Aleesya di dalam bahasa Melayu yang agak kurang fasih itu. Comel je !

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen memuji kecantikan wajah dan bakat lakonan Aleesya itu . Antara komen-komen netizen :

” Pandai Aleesya berlakon.. Dengan cakap pel4t-pel4t dia tapi sopan amat. C4ir gini.. “

” Cantik betul dia macam maknya.. “

” Syabas… Manalah tump4h kuah, kalau tak ke nasi.. “

” Macam m4m dalam maria mariana dulu la cantik dia.. “

” Tinggi macam mom .. Cantikk macam mom.. “

” Soo cutee lawanya macam muka kak erra mewarisi kejelitaan kak erra.. “

” Pandai dia kenaka mom.. Sama cantik.. “

” Comel je pel4t-pel4t dia kak Erra.. “

” Comelnyeee awak Aleesha. Suka dengar dia cakap. Dah jadi anak dar4 tuu… “

” Pandai gak dia berlakon.. “

Comel tengok gaya lakonan dua beran4k ni. Memang bagus Aleesya ada bakat macam mom nya itu. Mana tahu suatu hari nanti boleh jadi pengganti primad0na Melayu. Apa pun, kami di Berita Kopak mendoakan semoga Aleesya sentiasa diberi kemudahan dan kesenangan untuk menimba ilmu. Jadi anak yang bijak dan solehah ye sayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erra Fazira by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..