” Orang dah lah stresss berlakon sorang… Dia nak pet4h lebih pulak.. Hahhh ambik kau.. ” – Erma Fatima

Bila Anak Yang Rakam, Bagi Arahan, Ibunya Pula Naik Ber4ng. Gelag4t Erma Fatima Bersama Anaknya Ketika Sh0ot Drama di Rumah Yang Mencu1t Hati Ramai Orang. Kelakar Tengok Erma Bila Mar4h.

Nama penerbit drama Erma Fatima atau nama penuhnya, Fatimah binti Rahmad tidak asing lagi dalam persada seni tanah air. Banyak drama-drama yang dihasilkan oleh karya Erma mendapat pujian ramai. Lebih-lebih lagi, drama yang menjadi sebutan dan fen0mena tersendiri ialah ‘Mak Cun’ .

Erma yang juga kakak kepada pelakon Datin’ Umie Aida dan Betty Rahmad ini begitu peramah dan sangat ceria orangnya. Selain penglibatan dalam dunia seni, Erma juga merupakan seorang usahawan yang menghasilkan produk-produk industri kecil dan sederhana dalam negara. Malah wujudnya perniagaan itu turut membantu usahawan desa dalam mempromosikan produk mereka.

Kehidupan Erma cukup bahagia dengan hadirnya empat orang anak angk4t yang dibesarkan sejak kecil lagi. Meskipun Erma pernah melalui kegag4lan rumah tangga, Erma dilihat merupakan seorang wanita yang sangat tabah dan tidak pernah sekali pun mencampurkan masal4h peribadinya dalam kehidupan kariernya sebagai anak seni.

Menerusi perkongsian di Instagram, Erma telah berkongsi satu video yang menunjukkan dia sedang melakonkan satu babak  sebuah drama di rumahnya. Lakonan tersebut terpaks4 dilakukan di rumah memandangkan keadaan ketika ini dalam perint4h kawalan pergerakan. Turut dibantu oleh anaknya yang menjadi ‘tuk4ng rakam’  lakonan ibunya itu.

J0m tonton perkongsian video oleh Erma di bawah :

Gelag4t anak Erma yang memberi arahan seperti  ‘cameramen’  itu telah mencu1t hati ramai, malah re4ksi Erma setelah mendapat arahan itu juga turut menghiburkan. Antara komen-komen netizen adalah :

” Cameramen menjawab lol.. “

” Hahaha.. Relax kak Erma, directors kecik baru nk belajar.. “

” Stresss btul tu. Tp lucu.. “

” Boleh s4k1t jiw4 lah weyyy.. “

” Hahaa Kak, He4droom Ain mlambung tggi, Amboiihh brani sggh Junior Camera Girl melaw4n Senior Directornya tu.. “

” Hahaha kec0hnya lahai  di balik tabir ni.. “

Kelakar pulakl tengok anak beran4k ni ‘bertengk4r’. Bertabah la Erma, layankan jer lah keren4h  junior cameragirl tu, hehe.. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Erma sentiasa sihat dan ceria bersama anak-anak dan diberikan kesihatan yang baik dan berjaya dalam karier yang diceburi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erma Fatima

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..