” Nabil akan cemb0ru tak kalau Ayda berlakon dengan hero yang sad0-sad0.. ” – Fizie H0t FM

Terima Soalan Daripada Fizie H0t FM Berkenaan Ayda Jebat, Ini Jawapan Nabil Mahir. Alahai Sempat Pulak Ayda Buat Muka Dan Reaksi Belakang Nabil, Masuk Air Betul Pengantin Baru Ni, Hahaha !!

Tanggal 1 Januari 2021 satu tarikh yang cantik dan bermakna buat pasangan pengantin baru Ayda Jebat dan Nabil Mahir. Memilih untuk dinikahkah pada hari berkenaan, pastinya merupakan salah satu detik terindah dalam perkahwinan mereka.

Hasil tinjauan di akaun Instagram Radio Tempatan H0t FM, satu video telah dimuatnaik yang memaparkan Ayda dan suaminya, Nabil di Konti H0t FM. Kelihatan kedua-duanya kelihatan sangat bahagia. Masing-masing masih dalam mood pengantin. Meriah betul konti dengan kehadiran pasangan dua sejoli ini.

Apa yang menarik perhatian satu soalan yang diajukan oleh Fizie berkenaan Nabil cemb0ru atau tidak sekiranya Ayda berlakon dengan mana-mana pelakon lelaki. Amboi Fizie, soalan soalan familiar betul kepada selebriti. Pandai betul Fizi pick up soalan hot.

Jawapan Nabil sangat matang. Nabil memahami dan kenal dengan isterinya sendiri. Tidak meletakkan sebarang syarat malah Nabil percaya Ayda juga tahu akan batas pergaulannya setelah bergelar seorang isteri. Alahai Nabil supportive husband sangat.

Jom ikuti perkongsian video di bawah :

Perkongsian video ini telah mendapat banyak tanda suka. Keduanya sangat menjadi diri sendiri. Perangai masing-masing happy go lucky and masuk air. Suka tengok Ayda dan suami. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

” Huhu.. bila tak da jambang, da nmpk muka diorg ni iras2.. ada jodoh.. Yg penting saling memahami ayda & nabil semoga bahagia hingga ke Jannah aamiin3 ya Allah.. “

” Cute je.. tak perlu f4ke.. Anyway, tahniah ayda jebat and nabil mahir.. Semoga kekal bahagia hingga ke Jannah.. Keep be yourself kakak.. “

” Selamat pengantin baru both of you semoga bahagia till jannah.. masing² selebriti jadi lebih memahami di antra satu sama lain.. cemb0ru sikit² sudah ye.. yg penting trust each other.. jgn men1pu.. “

” Cute.. funny.. eyyy gig1t kang.. semoga kak ayada dan abg nabil kekal bahagia hingga ke jannah.. you deserve to be happy kak since you always make your family happy.. “

” Tahniah ayda dan nabil semoga kekal bahagia hingga ke jannah.. Aamiin.. Comel lahh korang.. Congratulations lovebirds.. hahahha… Comel je yng kat blakang tu.. “

” Bagusla aydajebat.. dia layankn org komen dia.. apa2 tahniah aydajebat n psangan semoga berbhgia n ceria selalu.. aaminn.. cool ya.. “

” Comel lah ayda ni.. ahh aku suka laa smga bhgiaa hingga ke janah.. mnjadi kluarga sakinag mawaddah warohmah aminn.. lwak la diorg ni.. mmg tingt0ng.. “

Kedua-dua pasangan ini memang nampak sepadan. Tidak sombong, sentiasa menghormati orang dan merendah diri. Kami di Berita Kopak ingin mengucapkan “selamat pengatin baru” buat Ayda dan Nabil dan semoga kebahagiaan sentiasa milik kalian berdua hingga ke Jannah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG hotfm976, aydajebat

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..