” Mesti banyak lagi rahsia Jep dalam tangan Angah, haha.. ” – Netizen

Video Angah Raja Lawak Ded4hkan Secara Live Perangai Pel1k Jep Sepahtu Ketika Menyewa Rumah Bersama Masa Bujang Dahulu. Laa Macam Tu Rupanya Jep, Dah Jadi Teb1at. Part Membahan Angah Tu Lawak. Menyempat Otak Tu Memikir, Jep Oh Jep !!

Sebelum Jep Sepahtu mendirikan rumahtangga dahulu, kehidupan bujang Jep banyak bersama rakan-rakannya. Bagi yang mengikuti Jep pastinya tahu Jep dan rakan setugasnya, Angah Raja Lawak pernah menyewa rumah bersama-sama.

Banyak kenangan yang dicipta ketika tinggal bersama dahulu. Sebelum ini juga, Angah dan Jep pernah bercerita tentang aktiviti yang mereka selalu lakukan pada waktu lapang di rumah sewa dahulu. Tak hairanlah jika Jep dan Angah bergurau agak kas4r kerana sudah masak dengan perangai masing-masing.

Meninjau akaun Instagram Sinar FM, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Angah bercerita mengenai perangai pel1k Jep ketika mereka sedang bersiaran ke udara. Kata Angah, Jep suka tidur berselimut litup walaupun pada waktu siang.

Kata Jep, dia memang jarang menggunakan kipas dan aircond pada waktu itu. Bagi Jep, selimut itu memberikan keselesaan walaupun tengah panas, wajib ada selimut. Ish kalau orang lain ni, sudah kepanasan lah berselimut seperti itu.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih perhatian daripada warganet. Rupanya ramai juga yang berperangai seperti Jep ini. Antara komen-komen mereka :

” Ni perangai saya. Saya tido tak kira siang atau malam, mmg tido berselimut, tak on kipas atau aircond. Sejenis badan yg panas dalam sebenarnya. Mcm org dem4m je. Kalau org pegang badan pun, org akan ckp badan panas. Tapi saya rasa sejuk.. “

” Sama lah. Kena selimut kalau tak mcm tak lengkap gitu hehe. rasa selesa bila badan tertutup… Kelebihannya, jarang dem4m & MC.. “

” Sya dengar tadi di radio.. sama mcm sya kalau tiada elektrik. tido mesti pakai selimut sedangkan panas ( sbb elektrik tak ada )… tapi konsep sya senang. sya lebih rela tdo panas daripada tdo tapi terganggu kena gig1t nyamuk.. “

” Pangai jep ni sebijik pangai adik aku, aku pon tak faham. Orang ke apa ni haha. Pakai angin mulut Angah haha.. “

” Sama jep.. saya pun cm tu.. tgh panas tghari tido msti selimut. Selimut tebal pulak tu haha. Selesa tido.. “

” Dulu la 30thn lps umo 8 thn klu tido mlm mmg selubung selimut satu bdn mcm arw4h, berkilo2 berpeluh (tak0t nk buka selimut sebenarnya) tp lps bbp thn pastu tak dah klu selimut pn bdn smpi kaki itupn klu sejuk sgt, skg ni selimut pn tak pakai dh.. “

” Betul sama sy… jgn nyamuk ditelinga sy.. bila tido tak leh tido sanggup cari nyamuk tu. Sempat Jep bahan Angah balik eh haha, ex housemate ni mesti banyak lagi rahsia Jep dalam tangan Angah haha.. “

Ramai yang seangkatan dengan Jep ini, suka berselimut walaupun cuaca panas. Lain orang lain caranya kan. Agaknya apa lagi lah perangai pel1k Jep ni, lucu je dua sahabat ini saling membahan bekas rakan serumah mereka.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sinar, IG Jep Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..