” Manja betul gaya sed1hnya tu.. ” – Netizen

Video Siti Aafiyah Sed1h Kerana Pengasuhnya, Dayah Zubit Mahu Pulang Ke Kampung Raih Perhatian Ramai. Part Aafiyah Jawab Pertanyaan Dayah Tu Memang Bijak !!

Aafiyah maksud nama yang begitu baik sekali iaitu ‘ segala yang baik-baik’ dan itu lah nama bagi puteri sulung penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza dan suami, Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa. Si cilik ini sering menjadi perhatian umum.

Memberikan segalanya yang terbaik buat anak tercinta, Dato’ Siti turut mempunyai seorang penjaga khas buat Aafiyah iaitu seorang jururawat yang bertauliah dikenali nama sebagai Dayah Zubit. Bagi sesiapa mengikuti video-video Aafiyah di laman media sosial sudah pasti tahu bahawa Aafiyah cukup rapat dengan pengasuhnya itu.

Didikan yang diberikan oleh kedua ibu bapa serta pengasuhnya, Aafiyah dilihat membesar sebagai seorang kanak-kanak yang bijak dan pertuturannya begitu sopan. Aafiyah juga begitu matang dan sudah petah bercakap berbanding usianya baru berusia dua tahun lebih.

Menerusi perkongsian di akaun Instagram officialsimplysitielit telah berkongsi satu video memaparkan gelag4t Aafiyah yang sedang menekup muka dan menang1s. Namun apabila ditanya oleh pengasuhnya, rupanya Aafiyah sedang bersed1h kerana pengasuhnya yang dipanggil oleh Aafiyah sebagai ‘ kakak’ mahu pulang ke kampung.

Jom tonton perkongisan video tersebut di bawah :

Aksi Aafiyah yang bijak menjawab pertanyaan pengasuhnya menerusi video yang dikongsikan itu turut raih perhatian ramai. Meninjau di ruang komen, rata-rata netizen turut memuji Aafiyah.

” Pandai betul la Aafiyah ni.. Pertuturannya jelas sebijik-bijik, mcm org dewasa lagi…. Lembut jer dya berckp. Kakak Aafiyah, Dayah tuu pon lembut sgt suaranya… Sedap jer dengar.. “

” Hahahah comelnyaaa Aafiyah Pandai meraj0k dah ye.. “

” Akak lembut dan baik jaga Affiyah.. Tu Affiyah sayang kakak sgt .. “

” Alololo..cutenya Aafiyah.. Kakak balik kampung kejap je tu ye.. “

” Sayang sangat kat kakak dia ye.. Ank-ank kecik kalau dia kata sayang, memang ikhlas.. Cute Aafiyah.. “

” Comey nya anak ibu dah besar Aafiyah.. Manja betul gaya sed1hnya tu.. “

Alahai, Aafiyah sed1h yer, kakak Dayah nak balik kampung. Memang jelas terpancar kasih sayang antara Aafiyah dan pengasuhnya itu, yer lah kan dari kecil lagi Aafiyah telah dijaga oleh Dayah, mananya si kecil tu tak sayang. Kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Aafiyah menjadi anak yang solehah ya sayang. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG officialsimplysitielit, aafiyahkhalid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..