” Macam mana boleh terlent0k lagu tu. Tak kisah tido mana-mana pun. Comeii… ” – Netizen

Datuk Aznil K0ngsi Video Terkini Cucu Kembarnya Raeez Dan Reefa Yang Melucukan. Macam-Macam Gaya Tidur Ni. Comel Sungguh !!

Tersohor serata negara, nama Datuk Aznil Hj Nawawi bukan nama biasa. Punya kredibiliti dan karismanya yang tersendiri, beliau kekal gah di persada seni hiburan. Mesra dengan nama Paknil, beliau yang sentiasa ceria dan gembira ini kelihatan muda walaupun sudah berusia lewat 50-an.

Pernah berkongsi cerita kisah dua orang cucu kembarnya bernama Raeez dan Reefa, gelag4t Paknil bersama mereka amat mencuit hati. Gara-gara cucu kembarnya ini yang tak ngam dan tidak mahu bermain dengan Atoknya ini, berbagai hel4h dibuat Paknil supaya mendapat layanan dari cucu-cucunya ini.

Memang lucu kalau dilihat video-video Paknil bersama Raeez dan Reefa ini. Memang bukan g4ng Paknil betul. Kes1an Atoknya memikir cara nak ambil hati cucu-cucu comel ni. Kini Raeez dan Reefa semakin comel dan pandai bermain. Namun yang pasti masih belum masuk g4ng Paknil. Kesi4n betul !

Menerusi akaun Instagram, Paknil telah berkongsikan satu video yang memaparkan gelag4t cucu cucu kembarnya itu yang tidur dengan pelbagai gaya. Gaya mereka tidur yang tidak kira masa dan di mana sahaja buat ramai orang terhibur. Muka tetap comel walaupun tersengg0k-sengg0k macam tu. Patutla Atok ger4m !

J0m tonton video di bawah :

Rata-rata orang yang menonton video itu merasa terhibur melihat gelag4t sp0ntan cucu kembar Paknil ini. Antara komen-komen dari mereka :

” Alahaii comel sangat ni.. Mana-mana mesti nak tidur… “

” Alaahaiii kesi4nnye ngantukkk sampai tersengg0k-sengg0k.. “

” Allahhuakhbar tido rupenya dia.. “

” Alah senang nya dia tido…. Comel je.. “

” Comel nya si kembar ni.. Mengantuk.. “

” Comel sangat cucu paknil… Tak kisah tido mana-mana pun.. “

” Macam mana boleh terlent0k lagutuu… Comeii.. “

Comel sangat gaya dua-dua ni. Kalau mata dah kata tidur, atas kerusi sambil duduk pun lena. Bagus Raeez dan Reefa ni. Senang sangat nak lena, baik sangat tak merag4m. Gaya tidur memang mencuit hati sungguh. Apa pun, kami di Berita Kopak mengharapkan semoga Raeez dan Reefa membesar dengan sihat dan keluarga besar Paknil ceria selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG  Aznil Haji Nawawi by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..