Connect with us

Artis / Selebriti

” Macam arwah Adibah Noor, rindu pula kat arwah.. ” – Netizen

Video Seorang Wanita Persis Adibah Noor Raih Perhatian Ramai. Eh, Sekali Pandang Memang Seiras Sangat Dengan Arwah !!

Meninjau ke akaun Instagram Epie Temerloh, perkongsian sebuah video yang memaparkan seorang wanita yang seiras dengan seorang selebriti terkenal di Malaysia telah meraih perhatian ramai. Ramai menyatakan wanita ini seiras arw4h Adibah Noor.

Wanita ini melakonkan babak pencul1kan dan bebelannya agak menghiburkan. Daripada gaya dan mimik mukanya saling tidak tump4h seperti arw4h Adibah Noor ketika Adibah di waktu mudanya. Nampak sama dan seiras sangat kan ?

Sememangnya kita mengetahui bahawa dalam dunia ini mempunyai tujuh orang yang memiliki wajah seiras. Untuk kita bertemu dengan seseorang yang memiliki wajah yang sama dengan kita sebenarnya agak sukar tetapi jika wajah anda seiras selebriti pastinya ramai yang akan menyedarinya.

Perkongsian video ini telah menerima lebih 200 tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Dalam p0sting ini tidak dinyatakan siapakah wanita ini namun video ini dirakamkan  kerana memenuhi komen netizen.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang menyatakan wajah wanita ini sememangnya seiras Adibah Noor. Antara komen-komen yang diberikan :

” Arw4h adibah nor.. sama seiras seperti wajah arw4h masa berisi. semoga arw4h dicucur1 rahmat. al fatiahah buat kak adibah .. “

” Arw4h kak adibah noor.. semoga roh ar4h ditempatkan di kalangan orang-orang beriman.. rindu arw4h.. “

” Mcm arw4h adibah noor .. rindu pulak kt arw4h.. kalo mcm ni elok lepaskn semula..cancel la nk culik .. haha.. Akk ni pun mua hebat di melaka.. “

” Arw4h adibah nor al fatihah utk arwah dgn bacaan.. asal akak lawak sgt ekk.. buat kami rindu kat kak adibah.. sebijik lah.. “

Sekadar info, Adibah Noor merupakan seorang penyanyi, pelakon dan pengacara yang hebat dan berbakat. Adibah telah men1ngg4l dunia ak1bat k4nser 0var1 tahap 4 yang dirahsiakan daripada pengetahuan umum pada 18 Jun 2022.

Bak kata orang, nampak sama tapi bukan dia. Pastinya apabila melihat video wanita ini dapat membuat peminat arw4h berasa terub4t merindukan arw4h Adibah Noor. Semoga roh arw4h Adibah Noor ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman. Al-Fatihah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Epie Temerloh

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT