” M4ti-m4ti saya ingat kena ras0k bang.. ” – Netizen

Video Roy Azman Pergi Membuat Urutan Jant0ng Buat Ramai Terhibur. Ad0i, Dah Macam Orang Kena Samp0k Akibat Tidak Tahan Gel1. Kelakar Sangat Bang Roy, Siap Terangkat Kaki Tu !!

Sebut sahaja nama Roy Azman, pastinya ramai mengenalinya kerana Roy sudah lama berada dalam bidang seni. Jika anda mengikuti akaun Instagram miliknya, pasti anda akan rasa terhibur dengan posting yang sering dikongsikan oleh Roy.

Roy atau nama sebenarnya Zairosminan bin Abdul Rahman merupakan seorang pelakon namun Roy juga mampu menjadi seorang pelawak. Meninjau ke akaun Instagram, satu entri terbaru yang dikongsikan olehnya telah membuatkan ramai terhibur.

Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan Roy sedang mendapat rawatan urutan jant0ng di sebuah tempat urut. Urutan yang hanya menggunakan tangan ini amat baik untuk melancarkan peredaran dar4h menerusi kaedah tradisional.

Namun lain pula yang berlaku kepada Roy kerana Roy sememangnya seorang yang penggel1. Roy tidak mampu menahan rasa gel1 apabila tukang urut mula mengurut dadanya. Bunyi ketawa Roy telah menggamatkan suasana di tempat urut tersebut.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Roy tersebut telah membuatkan ramai netizen terhibur. Mana tidaknya sampai terangkat kaki kerana menahan rasa gel1. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Roy azman ur0t ni kat melaka kan ??? m4ti-m4ti ingat kene r4suk bang.. Saya mcm tu gak bang. Penggel1.. “

” Ad0i bang, sy ingat abg ni kena s4mpuk la td .. Tgk je pun dah rasa gel1, gel1hati .. Pelik betol lah hhahahaha.. “

” Hahaha.. Macam tu skali abg roy… Ad0ii jem cmni bang klau ngur0t ni…bape lame sesi abg ni ? bnyk ketawe aje haa.. “

” Baba Chong kt Cheng Melaka.. lawak dgr gelak tu bos , Uish, ingat kena r4suk tadi .. ingat ters4mpuk hantu, apa ke hei ter0k sangat.. “

” Mau jat0h katil tu bang roy, Ingatkan tengah berlakon drama bang… hahahhaa yang ni kelakar.. gelak tak boleh blah bang,.. “

Bang roy… ingat dalam hati ada taman jer.. rupa-rupanya dalam hati ada penggel1 jugak.. kelakar habis.. “

” Gel1 ke sak1t bang tak wax chest ? Abg roy ni memang senang terhibur kan.. Hahahahaha Cari pasalll la bang…. Dah gel1 .. pakai mesin urut je laaa… Wahahahaha.. ”

Adoi, nasib baik tidak ditend4ngnya tukang urut tersebut, hahaha. Jangan dibuat main kalau anda seorang penggel1. Mahu ketawa keras perut dibuatnya. Jadi selepas ini Roy gunakanlah kaedah lain jika untuk berurut. Tapi rasanya kalau guna kerusi urut pun gel1 juga kan, hahaha.

Tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG dan Youtube Roy Azman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..