” Gaya dia menyanyi, suara tu sump4h terus ingat kat Abam.. ” – Netizen

Video ‘Kembar’ Arw4h Abam Bocey Menyanyikan Sebuah Lagu Untuk Fad Bocey Buat Ramai Tersentuh. Sedap Betul Suara Buyot, Gaya Dia Sampaikan Lagu Tu Pun Sebijik Macam Arw4h Abam. Alhamdulillah Terubat Rindu Fad Dekat Abam !!

Baru-baru ini telah menjadi viral satu video yang memaparkan seorang lelaki yang bernama Buyot kelihatan seperti arw4h Abam Bocey. Rupa, tubuh serta gayanya memang kalau dilihat saling tidak tumpah seperti arw4h Abam.

Malah beberapa hari lalu, pihak stesen radio H0t FM telah membuat kej0tan kepada Fad Bocey yang merupakan sahabat baik arw4h Abam dengan mempertemukan mereka berdua di konti H0t FM.

Semestinya pertemuan empat mata itu buat yang melihat turut tumpang seb4k. Jelas terlihat raut wajah Fad seakan terkedu dan seb4k melihat Buyot yang memiliki rupa paras seperti arw4h sahabat baiknya itu.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram H0t FM, telah berkongsi satu video yang memaparkan Buyot sedang menyanyikan sebuah lagu khas buat Fad. Suara Buyot menyanyi telah mendapat perhatian warga maya.

Jom tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata turut meluahkan perasaan seb4k melihat Fad dan Buyot dalam video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Bagi sy raut pipi wjah Buyot sme arw4h Abam, bentuk badan lg sama, al fatihah Abam. Nampak gembira Fad dalam video ni.. “

” Ya Allah muka dia sama dengan arw4h, suara dia pun sama akan akan sama suara dia arw4h abam, seb4k lah.. “

” Gaya dia menyanyi, suara tu sump4h terus aku ingat kat Abam. Terima kasih Boyot, kau buat kami semua rasa terubat rindu dekat arw4h.. “

” Mmg nampak sgt Fad rindukan Abam. Tapi bkn Fad je, aku pun ngalir airmata tengok video ni je pun.. ‘

” Sama tp bukan dia, terbaik. Smoga hatimu juga mulia mcm arw4h abam. Semakin rindu kt arw4h abam bila tengok vid ni.. “

” Sed1h lah, hanya rakan baik ja dapat rasa perasaan rindu tu. Semoga Fad terus kuat, nampak sangat Fad rindu arwah Abam.. “

” Boleh jemput dia buat persembahan, skurg2nya terubat rindu tgk bocey yg dulu, al fatihah buat arw4h Abam.. “

Sedap suara Buyot menyanyi, memang gaya Buyot tu saling tak tumpah seperti arw4h Abam. Pastinya video ini sedikit sebanyak terubat kerinduan para peminat kepada arw4h Abam. Apa-apa pun, semoga arw4h Abam tenang di sana.

Silakan SHARE..

Sumber : IG H0t FM, Fad Bocey, Azbuyot

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..