” Eh Syed Umar dah besar, comelnya dia.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Lelaki Ali Puteh, Syed Umar Iskandar Di Usia 11 Bulan. Makin Besar Makin Comel Umar. Hidung Tu Sama Macam Ayah, Cute !! 

Nama pelawak Syed Ali Mubarrak Al Jufri atau lebih dikenali ramai sebagai Ali Puteh bukan nama baru dalam dunia seni tanahair. Ali yang mendirikan rumahtangga bersama Melati pernah diuji dengan keh1langan cahayamata kedua mereka beberapa tahun lalu.

Namun rezeki bagi pasangan ini, apabila Melati disahkan hamil lagi dan selamat melahirkan seorang bayi lelaki September tahun lalu. Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Ali Puteh, sekeping gambar terbaru anaknya itu telahpun dimuatnaik.

Menamakannya sebagai Syed Umar Iskandar, nama Umar diambil sempena nama arw4h abangnya, Abam. Coret Ali di ruangan kapsyennya, Umar kini telahpun 11 bulan usianya dan Ali mendoakan agar anaknya ini membesar menjadi anak yang baik.

Wajah Umar nampak semakin comel dengan matanya yang agak bulat dan hidung mancungnya. Ali juga pernah mengatakan dalam postingnya terdahulu bahawa Umar ada iras dengan arw4h anak keduanya dulu.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian oleh Ali ini telahpun mendapat lebih dua ribu tanda suka daripada peminat sejak ianya dikongsikan. Antara komen-komen peminat :

” Comelnya Syed Umar Iskandar ni. Semoga jadi anak yang soleh dan bijak di dunia dan akhir4t.. Aamin.. “

” Comelnya dia, cepat je dah besar ye Umar. Hands0me boy ni. semoga jadi anak yang soleh dan selalu membahagiakan kedua ibu bapa.. “

” Kejap je adik Syed Umar ni dah besar. Semoga c0v1d cepat berakh1r, bolehlah kita jumpa kan hands0me boy.. “

” Eh Syed Umar dah besar, comelnya dia. Ikut muka maknya sebijik ni, anak manja mak rupanya hehe. Hidung tu mancung aihh.. “

” Comelnya, sekejap masa berlalu dah 11 bulan bud4k comel ni. Nampak hands0me Umar, semoga menjadi anak yang soleh.. “

” Comelnya baby Syed. Muka ada iras iras la dengan anak arw4h Abam. Makin besar, makin nampak cutenya tu.. “

” Comelnya anak Ali yang ni. Makin hands0me lah Umar, suka tengok. Semoga Umar jadi penyejuk mata dan penawar hati ibu dan bapanya.. “

Pejam celik tinggal sebulan sahaja lagi Umar bakal berusia 1 tahun. Semoga Syed Umar Iskandar membesar dengan sihat selalu, menjadi anak soleh yang selalu membanggakan hati kedua orang tua serta menjadi anak yang berjasa untuk ibubapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ali Puteh

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..