” Dia punya g0yang lutut boleh tercab0t ooo haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Jebat Jayden ‘Layan’ Lagu R0ck Bersama Sharnaaz Ahmad Buat Peminat Terhibur. Amb0i Jebat, Kaki Tu Bukan Main Lagi !!

Setiap kali si kecil bernama Jebat Jayden ini bersama babanya, Sharnaaz Ahmad, pasti ada sahaja aktiviti mereka yang menghiburkan peminat. Menyanyi, menari dan perbualan anak dan ayah ini kerapkali meraih perhatian ramai.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Sharnaaz Ahmad, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Jebat berada di dalam kereta bersama Sharnaaz. Suasana di dalam kereta yang bis1ng dengan lagu r0ck dendangan Bandi Am0k lagi meriah dengan gelagat Jebat berjoget.

Bak kata gurauan Sharnaaz di kapsyennya, Jebat sedang practise dan Bandi Am0k bolehlah pencen kerana sudah ada protege yang boleh menggantikan tempat Bandi. Haha bukan main Jebat melayan lagu r0ck ye, sampai bergeg4r kereta dibuatnya.

Memang naik sheikh Jebat tambahan lagi Sharnaaz turut mengajar Jebat membuat gaya tangan seperti bermain gitar. Si cilik ini pula melayan sahaja babanya dan yang mencuit hati peminat ialah apabila melihat cara Jebat mengg0yangkan lututnya itu.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini video Jebat ini telahpun ditonton lebih daripada 195 ribu tontonan. Antara komen-komen peminat yang dapat kami dikongsikan :

” Awat la h4ng ni bijak sangat Jebat 0ii. Berdekah aunty gelak. Nak ketawa pun masih nampak ters1pu-s1pu lagi Jebat ni. Alolo.. “

” Mommy dia tengok gel3ng kepala ni. Tak jadi la PU Ahmad haha. Kita pun tergelak sama tengok Jebat ni. Comel la anak teruna mamu.. “

” Haha kemain Jebat sampai bergeg0r kereta ya haha. Macam tu la Tok Basir dia main gitar dulu dulu haha. Buat orang ger4mlah Jebat.. “

” Amb0i duk layan r0ck, happy betul dia. Menghiburkan lah, h1lang str3ss tengok Jebat. Begeg4q keta dia punya angguk tu tak tahan haha.. “

” Baba dia heyeah dia pun terkej0t haha, baba pun seng4l Jebat. Ad0ilah bedekah aku tengok anak beran4k ni. Happy selalu.. “

” Dia punya g0yang lutut boleh tercab0t ooo haha, layan comel jer. Suka tengok Jebat ni, kelakar dengan rupa dan gaya dia tu.. “

” Ee cheekynya, sekali joget perhgg. Bergeg4r-geg4r kereta dibuatnya Jebat. Pandai mamu layan Jebat, siap layan lagu am0k lagi tu. Mantap mamu.. “

Gembira dan ceria selalu bud4k Jebat Jayden ni, kena pula babanya pun sama g1la-g1la perang4inya. Tidak hanya menceriakan Sharnaaz, peminat juga ikut sama terhibur melihat Jebat. Semoga Jebat membesar dengan sihat dan tetap ceria selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sharnaaz Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..